MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - MRC Prodigy Digital Advance
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

MRC Prodigy Digital Advance

 Post Reply Post Reply
Author
mariusgn View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 23 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mariusgn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: MRC Prodigy Digital Advance
    Posted: 04 mai 2009 at 18:17

Hei

Driver å planlegger et anlegg hjemme nå. På grunn av plassmangel tror jeg at jeg kommer til å starte med en liten stasjon uten noe spesielt forbilde sånn mest for å få litt følelsen på hvordan ting kan og bør gjøres og for å få kjørt tog litt frem og tilbake. Fordi jeg er student med litt andre ting å tenke på nå i Mai skjer det nok ikke så mye med engang men nå ser jeg at nmj har salg på denne pakka for digitalstyring
 
 
noen med erfaringer, ideer, og tanker, bør jeg slå til eller er det ikke noe og trakte etter?
Back to Top
Chr. Lil. View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 246
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. Lil. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 mai 2009 at 19:12

Hei!

Jeg har ikke så mye peiling på digitalstyring, men jeg bestilte roco startsettet som er laget i sammarbeid med nmj (får det mest sansynlig i posten i morra):
Om roco digitalstyring er tingen tørr jeg ikke si noe om Tongue Men det er rimelig siden man får med både lok og fire vogner, ellers har du digitrax hos togbutikken.no som et alternativ.
 
Dette ble mest en post som forteller litt om noe av det du kan velge....
Christian L.
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 mai 2009 at 22:11
All erfaring tilsier at det er gunstig å begynne med et startsett komplett med digitalstyring.

For 2L-systemet har mange meldt om gode erfaringer med nettopp Roco sitt system med "mus" ... Wink
Bjørn Egil
Back to Top
Chr. Lil. View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 08 januar 2009
Location: Norway
Status: Offline
Points: 246
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. Lil. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 mai 2009 at 22:28
Hvis du syns 3200,- blir litt dyrt så har de også andre roco startsett som er rimeligere.. Men da uten norske tog.
Christian L.
Back to Top
mariusgn View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 23 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mariusgn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 mai 2009 at 11:47
hmm det ser nesten ut som jeg blir nødt til å kjøpe et startsett da, men er det tilfeldig eller er det politikk som gjør at jeg ikke finner den digitale hovedboksen til roco (nr 10764). i noen av nettbutikkene jeg frekventerer?
 
takk for hjelpen forresten!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.