MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Klubb i Ytre/nedre Østfold
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Klubb i Ytre/nedre Østfold

 Post Reply Post Reply
Author
Habbestad View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 06 mai 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Habbestad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Klubb i Ytre/nedre Østfold
    Posted: 03 mai 2009 at 14:17
Jeg sitter her i Onsøy utenfor Fr.stad og kunne ønske meg en klubb/forening i mitt nærområde. Jeg vet det er en lokalklubb på krogstad, men kunne sett at det hadde vært noe nærmere. Jeg er en ivrig leser her på forumet og skjønner at det må være fler som bor i mitt nærområde, som kanskje kunne tenke seg noe av det samme. Jeg synes det måtte vært en fin idé å samles feks. en gang i måneden. Jeg har tenkt tanken med å kontakte jbv for å høre om de kanskje de har et rom eller noe som kan brukes til et slikt formål ved en av sine stasjoner langs smaalenbanens ytre linje.
 
Jeg har drevet med en del organisasjons og foreningsarbeid å kan gjerne bidra, men kunne håpe på noen fler til hjelp med slikt.
 
Med venlig hilsen Henrik


Edited by Habbestad - 03 mai 2009 at 14:20
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 mai 2009 at 15:15
Nå kjenner jeg ikke helt til statusen til NiM/Gleng-gjengen men de holder iallefall til i det området.
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Habbestad View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 06 mai 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Habbestad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 mai 2009 at 18:34

Det er fint, men hvordan kommer jeg i kontakt med disse folkene. gleng er jo en kulturinstutisjon i sarpsborg, disse er kanskje sammen med dem. det er jo da alt i fra musikk til modelltog...

 

Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 mai 2009 at 22:32
Vi er en "semiåpen" mj-klubb som fikk sin begynnelse med en grillsammenkomst på Gleng(shølen) for nær på 8 år siden.

"Den hårde kjerne" fristet tilværelsen som en "hjemme-hos-klubb" i flere år, men har nå fått oss et lite krypinn av et klubblokale hvor varierende antall møter tirsdagskvelder. Ikke minst på grunn av plassen - spesielt tidligere, men også nå - holder vi en lav profil når det gjelder medlemsrekrutering, men det har da tilkommet noen nye fjes de seneste årene, mens enkelte gamle fjes sees mer sjelden ...

Vi har en hjemmeside http://gleng.org/ hvor de to utstillingsanleggene vi har bygget kan beskues. Lions-anlegget kan stadig beskues på Stopp (Tunejordet) Smile

Som en kontaktstart, kan du sende meg et pm ...
Bjørn Egil
Back to Top
Hans Kr. View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 14 februar 2009
Location: Spain
Status: Offline
Points: 47
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hans Kr. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 mai 2009 at 13:28
Har vært på besøk hos Gleng-gjengen en 5-6 ganger de siste månedene.

En utrolig positiv opplevelse, flott miljø og masse fagkunnskap.Thumbs%20Up
Og de deler villige sine erfaringer med "ferske" nybegynnere. 

Det er i hvert fall min erfaring.Clap

Edited by Hans Kr. - 26 mai 2009 at 13:30
Hans Kr.



Märklin HO C, delevis digitalt.

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.