MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - MOROP-kongress 2009 i Weinfelden
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

MOROP-kongress 2009 i Weinfelden

 Post Reply Post Reply
Author
steinbp View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steinbp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: MOROP-kongress 2009 i Weinfelden
    Posted: 07 april 2009 at 12:23
Det er nå lagt ut på nettsiden til Morop invitasjon til høstens store begivenhet i Sveits www.morop.eu , og jeg har oversatt den franske delen til norsk, og den vil bli lagt ut snart(jeg får ikke lastet opp en PDF-fil).
Kongressen vil bli holdt i Weinfelden i Bodensjøområdet i tidsrommet 6. til 10. september, og programmet er som vanlig innholdsrikt med en heldagstur med motorvogn på Wuchtachdalbanen, men onsdagen er nok den som fenger mest.
 Da starter vi hos modelljernbanefabrikken HAG, fortsetter etter lunch med besøk hos STADLER som er i starten av produksjonen av nye togsett til NSB, og avslutter på et spor 0-anlegg hos en klubb i Wil.
Jeg vil som sist være representant for MJF i den tekniske kommite.
Håper at deltagelsen blir stor.
Stein Johannessen

NJK Kråkstad
Back to Top
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 april 2009 at 20:17
Dokumentet kan lastes ned her: MOROP_Kongress_2009_NO_Version.pdf
Mvh Stein
Back to Top
steinbp View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steinbp Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 juni 2009 at 16:03
Hei igjen folkens!
Jeg vil minne om påmelding til kongressen til MOROP i Weinfelden må være sendt innen 30. Juni som siste frist. Les programmet, og jeg er sikker på at særlig ondagens tur til først HAG, så Stadler, og så til en 0-skalaklubb kan friste de fleste.
Stein Johannessen

NJK Kråkstad
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.