MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Teknisk hobbymesse i Bergen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Teknisk hobbymesse i Bergen

 Post Reply Post Reply
Author
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Teknisk hobbymesse i Bergen
    Posted: 30 mars 2009 at 14:07
Mens noen av oss kjørte trafikkspill og lekte med tog i arendal og andre gjennomførte en flott messe i Oslo, hadde jaggu meg bergenserne sin andre messe på mindre enn et halvt år.
 
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
Ole P View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 28 september 2006
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ole P Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 mars 2009 at 17:37

Først av alt vil jeg takke alle som deltok på messen!

Det ble en fin messe, selv om vi hadde værgudene mot oss! Knallfint vær lørdag og rimelig bra vær på søndagen. I tillegg til artikkelen i BT så kan du også kikke på denne fra dagens BA; http://www.ba.no/nyheter/article4228919.ece
 
Ellers så følger litt bilder her:
Utsnitt av den nye "Juvend"
Mârklin-anlegget til Torstein
Nytte kjøretøy i skala 1:50
Det russiske hangarskipet Kiev som nå er museumsskip i Kina (bygget i papp og papir)
Flyet som Åge kom med fra Trondheim
Arild Thorsen"s flyplass 4,8 * 1,2 meter med masse spennende detaljer, mange av kjøretøyene var scratchbygget da de ikke finnes i H0 modell
 
 
Så vil jeg bare minne om Modelljernbane messen som går av stabelen 3. - 4. oktober samme sted. Den 20. i rekken
 
Mvh Smilele
 


Edited by Ole P - 30 mars 2009 at 18:06
Back to Top
Stian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 04 januar 2007
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 1451
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 mars 2009 at 18:13
Det var en fin messe! Jeg ble intervjuet av tv2 mener at programmet som det kommer på er waschera
Norsk matriell en gang på 60-70tallet

Mvh stian
Back to Top
SverreNN View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 23 februar 2009
Location: Bergen
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SverreNN Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 mars 2009 at 13:53
BA tok veldig mange bilder, mener at de tok utrolig mange bilder av N-anlegget. Men de tar vel ikke med alt.
Hilsen Sverre.
H0 digitalt.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.