MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Småsnadder hos Europris
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Småsnadder hos Europris

 Post Reply Post Reply
Author
Morten M View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten M Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Småsnadder hos Europris
    Posted: 10 januar 2009 at 08:04
Europris er ikke akkurat leverandøren jeg forbinder med høykvalitet, for å si det mildt; men følgende produkter ble oppdaget - og prøveinnkjøpt igår:
 
Limklemmer til kr 5,- pr pakke (!), 2 i "håndstørrelse" i pakken eller 6 i "fingerstørrelse".  Jeg rasket med meg noen pakker og fikk kikket litt nærmere på dem hjemme.  De virker absolutt å holde mål og til den prisen må det gå i klassen for gode kjøp.  De hadde også mye annet mer i klassen "ræl" til samme prisen, bl.a. minskrutrekkersett, dobbelsidig tape, tresnittjern (8 stk i pk), borsett osv.  Her er jeg ikke mye overbevist om kvaliteten; men ta en kikk på dette også.
 
De hadde også sånne klemmer som man i gamle dager fant på disken i banken, dengang det fantes bankkontorer som tok imot fysiske kunder....Confused) for å holde stokken for de tilårskomne kundene.  Disse var det 10,- pr stk for.
 
Jeg fant mine godkjøp hos Europris Lillestrøm.  Hvis dere skal finne noe der, må dere nok få på dere kalosjene faderlig fort - jeg skal tilbake og hamstre limklemmer..... Wink
 
Ha en fortsatt glitrende dag.
 
Morten M
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,059 seconds.