MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Ønsker pent brukt lima EL13.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Ønsker pent brukt lima EL13.

 Post Reply Post Reply
Author
Helge Myhre View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 01 juni 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helge Myhre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Ønsker pent brukt lima EL13.
    Posted: 10 juli 2008 at 06:49

Jeg bygde om med vellykket resultat en EL13 i Márklin. Da brukte jeg en Márklin Re4/4.Nå vil jeg bygge en til; denne gang i Ofotbanedesign. Alt jeg trenger fra Limas EL13 er boogiekasser, hjul og kåpe. Teknisk sett gjør det ingenting om den er defekt. Men den MÅ være gammeldesign så jeg ser hvor den stripen på siden som skal være på loket, da jeg skal maskere og lakkere hvitt der. Har du et slikt lok som er pent å se på eller disse delene jeg nevnte her ønsker jeg kontakt på www.rottenikken@bluezone.no. Hvis ikke linken virker så skriv den ned og mail meg manuellt. Er glad for alle henvendelser selv om du bare har delene. Skulle gjerne hatt to ekstra hjul med friksjonsringer også hvis du har. Som sagt trenger jeg: Boogiekasser, en pen kåpe i gammeldesign, og hjul, eller et lok.



Edited by Helge Myhre - 10 juli 2008 at 07:22
Mvh.
Helge Myhre
www.togwebsiden.com
Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 juli 2008 at 18:30

Hei HelgeSmile

Måske kan jeg hjælpe, men jeg kan ikke benytte din link siden det hverken er en emailadresse eller en www. henvisning. Cry

Anyway - det er mig ikke muligt et få noget ud i cyberspace. Send mig gerne en Pm, så finde vi ud af noget.

mange hilsner

Dan 

En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
Svein_H View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 22 februar 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Svein_H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 juli 2008 at 04:16
Hei Helge.

En kamerat av meg skal selge denne her:



Send meg en PM om du er interessert, så skal jeg be ham om å kontakte deg.

Mvh
Svein A

Back to Top
hoffno View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 06 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hoffno Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 juli 2008 at 11:46
Du har en PM fra meg
Vidar -KMJK-
Back to Top
Helge Myhre View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 01 juni 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helge Myhre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 juli 2008 at 22:16
Hva er en PM?
Mvh.
Helge Myhre
www.togwebsiden.com
Back to Top
Helge Myhre View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 01 juni 2008
Location: Norway
Status: Offline
Points: 72
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Helge Myhre Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 juli 2008 at 22:17
Nå har jeg fått alt jeg trenger til å bygge.
Mvh.
Helge Myhre
www.togwebsiden.com
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,059 seconds.