MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Arrangementskalender om modeltog
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Arrangementskalender om modeltog

 Post Reply Post Reply
Author
Occam_dk View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 25 juni 2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 36
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Occam_dk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Arrangementskalender om modeltog
    Posted: 09 mars 2008 at 22:25
Kære alle

Efter flere opfordringer har jeg nu tilføjet en arrangementskalender til MJ-blog.dk. Den kan ses i menuen i højre side, og er åben for alle arrangementer relateret til modeltogshobbyen. Man kan bladre i den måned for måned, og dage med arrangementer er et rødt link som man enten kan holde musen henover eller klikke på for mere information:
http://www.mj-blog.dk/2008/03/arrangementskalender/

Hvis du er arrangør eller kender til et arrangement du synes skal i kalenderen, er du velkommen til at sende mig en mail på occam@mj-blog.dk. Med 2-300 læsere om dagen på MJ-blog.dk fra hele Skandinavien er der en god mulighed for gratis at få eksponeret dit arrangement til en masse MJ-entusiaster.

Send gerne en lang eller kort beskrivelse af arrangementet sammen med et eller flere billeder, så bliver det lagt ud hurtigst muligt.

Kalenderen ser bedst ud i Firefox eller Internet Explorer 7+. Hvis du oplever nogen uregelmæssigheder, er du velkommen til at skrive til mig på occam@mj-blog.dk.


Edited by Occam_dk - 09 mars 2008 at 23:37
Med venlig hilsen
- Occam

Besøg MJ-blog.dk - Anmeldelser, nyheder og byggerapporter om modeltog
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.