MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Blader gis bort!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Blader gis bort!

 Post Reply Post Reply
Author
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Blader gis bort!
    Posted: 04 mars 2008 at 18:30
Jeg rydder i skapene for tiden og ser at det er en hel haug jeg ønsker å kvitte meg med. Derfor gir jeg bort til førstehånd følgende:

- Hele årgang 1997 av Model Railroader.
- En 10cm bunke med div. MIBA fra 90-tallet og litt fra år 2000/-1.

Kan hentes på Langhus ved Ski, alternativt om morgenen, rundt 0740 i Ski. Kan jo sende men da kommer porto i tillegg... Bladene er i god stand og stammer fra det resteloppemarkedet NJK hadde for et par år siden. Knapt lest siden da...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 mars 2008 at 18:37
Originally posted by carlf carlf wrote:

Jeg rydder i skapene for tiden og ser at det er en hel haug jeg ønsker å kvitte meg med. Derfor gir jeg bort til førstehånd følgende:

- Hele årgang 1997 av Model Railroader.
- En 10cm bunke med div. MIBA fra 90-tallet og litt fra år 2000/-1.


Kjenner du ikke noen "kids" i 10-12 årsalderen som har vist litt interesse for mj?

Det er utrolig hvilken lidenskap et par MR kan tenne i et formbart barnesinn...

Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 mars 2008 at 18:50
Originally posted by Håvard H Håvard H wrote:


Kjenner du ikke noen "kids" i 10-12 årsalderen som har vist litt interesse for mj?


Heldigvis ikke mange slike som klenger seg til meg...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 mars 2008 at 21:33
Vel, da var bladene lovt bort, skal se om noe annet kan graves opp! (Rune, deg har jeg kontakt med, det du ba om er holdt av. )
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.