MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - R.E.M. til Norge i september!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

R.E.M. til Norge i september!

 Post Reply Post Reply
Author
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: R.E.M. til Norge i september!
    Posted: 11 februar 2008 at 10:44
Håper jeg ikke tråkker på foten til noen ved dette, etter at Metallicatråden ble stoppet

Men jeg vil bare informere om, samt yttre min glede for, at R.E.M. skal spille to konserter i Norge! Først på Ullevål den 3. september, deretter i Bergen den 4.!

jeg skal på den i Oslo, kanskje og til Bergen...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Jonas View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 16 november 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 416
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 februar 2008 at 08:50
Er ikke noe fan av rem eller metallica jeg men...
Har hørt mange rykter om at Kaizers Orchestra skal spille i drammen teater i år.
Noen som vet noe om dette?
 
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 februar 2008 at 15:32
Ifølge billettservice skal Kaizers spille på Sentrum Scene, i Fjalerhallen og i Bergen, vet ikke noe mer...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.