MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - MJ-børsen (og fotoalbum)
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

MJ-børsen (og fotoalbum)

 Post Reply Post Reply
Author
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: MJ-børsen (og fotoalbum)
    Posted: 29 januar 2008 at 09:48
Den med sidene på fotoalbumet har nok eksistert helt siden albumene ble så store at de går over flere sider. Og problemet jeg tror problemet har blitt luftet før her...

En annen ting, nesten OffT.: Hva er poenget med at noen av albumene er passordbeskyttet? Det bidrar ikke akkurat til interesse for de albumene...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
studenten View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 27 juli 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 153
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote studenten Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 januar 2008 at 23:23
...så vi kan konkludere med at det antagelig ikke er en nettleserspesifikk feil...
Har du ikke begge beina på bakken, kan du ikke gå.
Back to Top
Sigurd View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 16 juli 2005
Location: Norge
Status: Offline
Points: 39
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sigurd Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 januar 2008 at 23:21
og da gjenstår bare å fikse alle andres album... :)
Hilsen Sigurd
Back to Top
hflesche View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 15 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hflesche Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 januar 2008 at 21:59
... så hvis Jørgen Ryan fikser albumet sitt, så trenger ingen å misledes til å tro at visse nettlesere ikke funker.
Helge F.
Back to Top
Sigurd View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 16 juli 2005
Location: Norge
Status: Offline
Points: 39
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sigurd Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 januar 2008 at 19:28
Akkurat samme som skjer her, uavhengig av vilken nettleser jeg bruker.
Hilsen Sigurd
Back to Top
hflesche View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 15 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hflesche Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 januar 2008 at 18:55
Bruker Opera 9.25.
Hvis jeg velger side fra sidevelgeren, så skifter nettleseren til den siden. Det vises i adressefeltet.
Men alle sidene er like, derfor synes det som om sidevelgeren ikke virker.
Helge F.
Back to Top
Sigurd View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 16 juli 2005
Location: Norge
Status: Offline
Points: 39
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sigurd Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 januar 2008 at 13:09
Originally posted by studenten studenten wrote:

Nå skal ikke jeg "kuppe" tråden din, men siden jeg først er i gang
Ikke noe problem, har jo løst det andre problemet.Når det gjelder sidevelgeren på det albumet så fungerer den ikke i firefox her på skolepcen, skal sjekke med opera når jeg kommer hjem igjen.

Edit: fungerer ikke i IE heller...

Edit2: Fungerer ikke i Opera heller...

Edited by Sigurd - 28 januar 2008 at 18:26
Hilsen Sigurd
Back to Top
studenten View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 27 juli 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 153
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote studenten Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 januar 2008 at 10:37
Nå skal ikke jeg "kuppe" tråden din, men siden jeg først er i gang

Når jeg for eksempel er i det eminente albumet til Jørgen Ryan og velger side 2 enten fra menyen øverst (Side: 1 2 3 4 5 6 ... 9) eller pilene på høyre side skjer det ingen ting. Heller ikke i xplorer.

(Deler for øvrig din frustrasjon mot M$/IE)

-Studenten
Har du ikke begge beina på bakken, kan du ikke gå.
Back to Top
Sigurd View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 16 juli 2005
Location: Norge
Status: Offline
Points: 39
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sigurd Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 januar 2008 at 23:09
Beklager, var vist min feil, har blokkert order annonse i kampen mot reklame og ser nå at linken inneholder ordet annonse.

Sidevelgeren funger helt fint her, Opera 9.25 på Vista x64

Edited by Sigurd - 27 januar 2008 at 23:11
Hilsen Sigurd
Back to Top
studenten View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 27 juli 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 153
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote studenten Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 januar 2008 at 22:48
Fungerer i Opera 9.23 hos meg... Men her fungerer ikke sidevelger"n i fotoalbumet
Har du ikke begge beina på bakken, kan du ikke gå.
Back to Top
Sigurd View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 16 juli 2005
Location: Norge
Status: Offline
Points: 39
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sigurd Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 januar 2008 at 21:52
MJ-børsen er så godt som ubrukelig i Opera da man ikke får åpnet noen av linkene. Jeg tror ikke det er en feil hos dere, da samme feil finnes på rubrikk.no sine nettsider, men jeg kan ikke fordra nettsider som ikke fungerer nettlesere som ikke er like populære/som er lagd for IE som er en av nettleserne med dårligs støtte for standarer!

Håper dere ka få gjort noe med dette og ha meg unnskyldt min fustrasjon mot IE/Microsoft. :)

Edit: Var vist min feil, se post lenger ned :P

Edited by Sigurd - 29 januar 2008 at 00:20
Hilsen Sigurd
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,045 seconds.