MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Skinner
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Skinner

 Post Reply Post Reply
Author
steppen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 30 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steppen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Skinner
    Posted: 12 november 2007 at 22:20
Jeg hadde M-skinner før, men har nå konvertert til C-skinner. Liker at de er veldig enkle å koble sammen, men det virker som de med tiden kan bli sprø og kan knekke lett (enten småbiter eller at hele skinnen "spjærer" på langs).
Mvh Stein
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 november 2007 at 21:08

Hei Jan,

Har bygget/bygger et lite hylleanlegg http://forum.mjf.no/forum_posts.asp?TID=2131&PN=1 der jeg har brukt K-skinner. Men er ikke helt fornøyd med resultatet så jeg vil satse på C-skinner i fremtiden... Den klare fordelen med K er de ikke har "kunstig" ballast og man har mulighet til å benytte seg av flexiskinner. Men C - skinnene er betydelig enklere å legge og demontere igjen. Har også en oppfatning av at dersom man legger ballast rundt å smusser ned C-skinnene behøver ikke resultatet å bli noe mindre realistisk enn å bruke K- skinner.
Hilsen Andreas.   
Back to Top
jan salvesen View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 02 oktober 2007
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jan salvesen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 november 2007 at 20:50

Vilke sinner bruker dere på banene deres K-skinner eller C-skinner.SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile

Hilsen jan salvsen
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.