MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Har TT moglegheitar i Noreg
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Har TT moglegheitar i Noreg

 Post Reply Post Reply
Author
Bjørnar Berge View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 11 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 51
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bjørnar Berge Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Har TT moglegheitar i Noreg
    Posted: 29 september 2007 at 20:46
What it says on the tin. Har TT moglegheit til å bli ein populær skala i Noreg? Og om den har det, korleis?

Køyr debatt!


Edited by Bjørnar Berge - 29 september 2007 at 20:46
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2007 at 21:26
Eg trur egentleg ikkje TT har nokre reele moglegheiter i Noreg. Det er fordi vi har nærliggande skalaer som til dømes N som har større utval i modellar som den norske marknaden vil ha.

PS: Å skrive på nynorsk var bare en tanke jeg fikk, det heter seg at et skriftilig spørsmål på nn skal besvares på nn, og visa versa. Men tror ikke jeg skal få det som vane, ei heller halshugge de som ikke tar det til vane...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Bjørnar Berge View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 11 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 51
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bjørnar Berge Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 september 2007 at 22:18
Hehe, viss du får jobb i ein offentleg etat må du svare brev på nn på nn.

Uansett, eg trur vel ikkje at N har eit mykje større utvalg av modellar for den norske marknaden enn det TT har. H0 derimot....

Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 oktober 2007 at 15:42
Hei!
 
Jeg jobber i en offentlig etat, men skriver ikke så mye på nynorsk for det. Men her på forumet har jeg skrevet litt på "nynorsk", og det innlegget er vel relevant i forhold til det som disskuteres her LOL:
 
 
Egentlig litt rart at ikke flere driver med TT-skala på norsk her til lands, men det har vel kanskje noe med tilgjengeligheten å gjøre.


Edited by Roger - 01 oktober 2007 at 15:43
Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
Roger View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1620
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Roger Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 oktober 2007 at 18:13
Hei!
 
Ett annet aspekt som kanskje bør vurderes i forhold til TT-skalaens popularitet i Norge, er selve størrelsen.
 
Ut fra linken man kan finne i innlegget mitt over, kan man se at det finnes nesten like mange "fornorskingsprosjekter" i TT-skala som i N-skala, og man kan jo derfor anta at det ikke er utslagsgivende.
 
TT som skala ligger mellom H0 og N, og hvor man kan klare seg omtrent med halve størrelsen/plassen i N i forhold til H0, er TT 3/4 av størrelsen, og bruker omtrent 2/3 av anleggsplassen i forhold til H0. Kanskje det er derfor N-skala er mer populært?
Med vennlig hilsen

RGER
“Det finnes ett forbilde for alt”
Back to Top
Bjørnar Berge View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 11 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 51
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bjørnar Berge Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 oktober 2007 at 20:35
Samtidig kan størrelsen vere noko positivt for TT. Det er mindre enn H0, men større enn N. Ein kan dermed bygge eit anlegg på rimeleg plass samtidig som det ikkje er for fiklete.

TT er omtrent 60% av størrelsen til H0 og har ikkje fenomenet med forkorting av lok og vogner som H0 har.

TT sitt største problem er vel tilgjengelegheiten.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.