MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Sluttformegpåenstundher
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Sluttformegpåenstundher

 Post Reply Post Reply
Author
Nils Gullhav View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 253
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nils Gullhav Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Sluttformegpåenstundher
    Posted: 06 november 2004 at 18:00

Nå har jeg slettet det lille jeg har skrevet på dette forumet.

Det er noen som har brukt store ord om hvem som skal ha tillit til å ha ansvar for sine innlegg.

En ting vet jeg: Ingen på dette forumet har min tillit lengre på grunn av de ansvarliges behandling av det gamle forum og måten oppstarten av det nye skjedde.

Av den grunn kommer jeg ikke til å poste noen ting her på dette forumet under rådene tilstander.

Det jeg har slettet er bare testmeldinger så det ødelegger ingenting. Gjør det bare lettere å fjerne alle spor etter meg.

 

Samme hvordan dette ender, vil jeg ikke slette andre ting i det gamle forum, da dette vil ødelegge helheten i en del av trådene.

Jeg er nå 43 år, og ingen unge lengre som må ødelegge når ingen vil leke som jeg vil.

 

Jeg har vel nå overtrådt en del av reglene her. så det er vel og forvente at dette blir slettet av moderator.

Hvis han kommer til det at dette skal slettes, ber jeg da om at jeg blir slettet som bruker totalt fra dette forum samtidig.

Skulle ting forandre seg senere kan jeg i så fall registrere meg på nytt. Hvis jeg får lov daJ

 

Nils Gullhav

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,078 seconds.