MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Hvor er?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hvor er?

 Post Reply Post Reply
Author
greffern View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote greffern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hvor er?
    Posted: 06 november 2004 at 06:42

SMALSPORET? Rettere sagt, hvor er smalsporsavdelingen her på dette forumet? Opprett en for 1/1 og en i modell, please.

Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH
Jon Oskar Grefsrud
[http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg">
Back to Top
Kristian View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kristian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2004 at 12:03
Enig, jeg savner også smalsporavdelingen.
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2004 at 13:19

Tanken har vel vært og ha færrest mulig underfora om jeg har forstått rett.... spurte selv etter et separat modulforum fra fremo, og en annen spurte etter et US forum, men det er foreløpig et ønske at slike temaer plasseres under den skala det passer best. Hvis ikke måtte man jo hatt et smalsporforum for Ho, ett for N og et for Z og da kanskje?
Det er vel en slik stor oppdeling det ønskes og begrense foreløpig hvertfall, men blir det mange innlegg av en type går det rastk og opprette et nytt rom, og flytte innleggene dit....

Eirik

Back to Top
greffern View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote greffern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2004 at 14:11

Skal jeg forstå dette dithen at du egentlig gir blaffen i smalspor, Eirik? Jeg synes at det er en stor feil å gi blaffen i smalspor på dette forumet!

Opprett en avdeling for smalspor i modell og en for 1/1 og det litt kvikt! En kan jo skrive en mangellapp på slikt.



Edited by greffern
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH
Jon Oskar Grefsrud
[http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg">
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2004 at 14:12

Det er vel bare et spørsmål om tid før smalspor i Z (Zm) tar helt av tenker jeg...

Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2004 at 14:18
Originally posted by greffern greffern wrote:

Oppret en avdeling for smalspor i modell og en for 1/1 og det litt kvikt! En kan jo skrive en mangellapp på slikt.

Du har jo et 1/1-forum allerede. Et eget 1/1-forum for smalspor er vel egentlig unødvendig så lenge dette er et modelljernbaneforum?

MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
greffern View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote greffern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2004 at 14:34

Hvis jeg tolker deg rett, Dag Cato så ser du helst ikke at vi stapper inn bilder av reale tog her? Vi kunne jo få lov til det da? Hvor skal vi hente den berømmelige inspirasjonen hen da da du............. Disse fototrådene som går nå er tydeligvis ulovlige de, hmmm.



Edited by greffern
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH
Jon Oskar Grefsrud
[http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg">
Back to Top
Dag Cato View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 873
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dag Cato Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2004 at 14:41
Originally posted by greffern greffern wrote:

Hvis jeg tolker deg rett, Dag Cato så ser du helst ikke at vi stapper inn bilder av reale tog her? Vi kunne jo få lov til det da? Hvor skal vi hente den berømmelige inspirasjonen hen da da du............. Disse fototrådene som går nå er tydeligvis ulovlige de, hmmm.

Nå var det ikke akkurat slik jeg mente det. Jeg mener derimot det er unødvendig med spesialiserte 1:1 forum her. Et generelt burde holde. Du har jo både Stasjonen og Postvogna som omhandler tog i 1:1.

 

MVH

DC



Steinsnes? Hvilken Steinsnes?
Back to Top
greffern View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote greffern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2004 at 14:48

Min mening er grei den:

Quote Opprett en avdeling for smalspor i modell og en for 1/1 og det litt kvikt.

Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH
Jon Oskar Grefsrud
[http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg">
Back to Top
TomB View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 93
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TomB Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2004 at 15:13

Originally posted by greffern greffern wrote:

Opprett en avdeling for smalspor i modell og en for 1/1 og det litt kvikt

Det er fornuftig å ha flere underfora"er.



Edited by TomB
mvh



Tom Blikstad, Asker

HO, Tysk/sveitsisk forbilde, Märklin K, Esu ECoS, Viessmann, Kühn, MBTronik, WinDigipet, WinTrack
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.