MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Klubb i Fredrikstad/Sarpsborg
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Klubb i Fredrikstad/Sarpsborg

 Post Reply Post Reply
Author
Habbestad View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 06 mai 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Habbestad Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Klubb i Fredrikstad/Sarpsborg
    Posted: 20 mai 2007 at 16:37
Jeg er en som har puslet litt med mj siden jeg var ti, og det har jo gått noen år siden det. Jeg har ikke vært mer aktiv enn hjemme på gulvet og på noen plater opp gjennom årene. 
 
Etter jeg nå har tatt interessen opp, ønsker jeg å komme i kontakt med flere i området rundt Fredrikstad. Jeg har kommet i komtakt med noen, og de har samme ønske som meg.
 
Fordelen med en klubb/forening er jo den praktiske delen som er vanskelig å få fram på internett og i blader.
 
Det hadde jo vært moro med en Mjklubb i Østfold ytre. 
 
Hvis noen er hadde hatt moro av det meld interessen her.
 
Henrik
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mai 2007 at 18:58
Er ikke Gleng (aka. NiM) stasjonert i Særp?
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mai 2007 at 19:54

Tror da detErmmHvis ikke er jo også Kråkestad kanskje et alternativ?

Hilsen Andreas.   
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mai 2007 at 21:00
Kråkstad, kan jo nevne den ja. Der er det møte hver mandag kveld fra ca. kl. 18:00 pluss hver tredje lørdag (det var i går så 3 uker til neste) tennes grillene i 3-tiden en gang. Klubben finnes i vognen "den Røde Baron" i spor 4 på Kråkstad stasjon.
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.