MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Problemer med "Vis siden siste pålogging"
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Problemer med "Vis siden siste pålogging"

 Post Reply Post Reply
Author
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Problemer med "Vis siden siste pålogging"
    Posted: 12 mai 2007 at 12:34

Data er "no" undelige" greier!Wink

Back to Top
JanT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 260
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JanT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2007 at 12:52
Jøss det var rart med naboforumet. Der er jeg alltid innlogget uansett vilken PC jeg bruker (jobbens, min eller konas).
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2007 at 09:33
Både naboforumet og Modellrallarens forum gir samme problem her hos meg.
Back to Top
JanT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 260
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JanT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 mai 2007 at 08:10
Det husker jeg ikke, men på "naboforumet" fungerer det i alle fall slik du (og jeg) ønsker at det skal fungere.
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mai 2007 at 20:44
Men dette var vel ikke slik før?  eller...?Wacko?
Back to Top
JanT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 260
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JanT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mai 2007 at 18:19
Samme skjer hos meg. Det har sikkert med at forumet registrerer IP-adresser og ikke brukernavn.
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 mai 2007 at 09:06
Jeg leser forumet fra minst 2 maskiner.  det jeg har oppdaget er at den ene maskinen ikke får med seg det jeg har lest på den andre.  Derved får jeg dobbel dose. Ikke det at det gjør så alt for mye men det er ikke spesiellt interessant å lese alle inleggene 2 ganger.  Denne funksjonen har da fungert tidligere.  Ligger dette som en problem på forumet eler er det en følge av problemer jeg har hatt på den ene av maskinene?
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.