MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Pelles Weblogg
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pelles Weblogg

 Post Reply Post Reply Page  <123
Author
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 desember 2015 at 23:55
I dag 2. juledag har jeg loddet sammen 4 nye vogner til en ny prototype av motorvognsett type 72. Dette er rester jeg hadde liggende, så det er foreløpig ingen nye konstruksjoner. Frontene vil derimot bli etset på nytt snart, så de blir det en del forandring på. Understellet er også et annet enn det forrige: Jeg skal prøve å tilpasse de Pikos BR 440 (art. nr 59990) som kan deles opp slik at de passer bedre til frakt. Dette settet er også fremdeles i produksjon og dermed lett å få tak i, noe Rocos BR 423 ikke lenger er.

Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 februar 2016 at 23:52
Har hatt influensa de siste dagene og ligget rett ut. Da passer det best å starte opp litt pent. Fikk en spennende pakke på posten med mange nye og kommende prosjekter, så jeg loddet sammen 3 teakvogner i løpet av dagen. Eo 119, XCo internvogn og Ao2d salongvogn.
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.