MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - En bygning kan brukes til så mangt....
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

En bygning kan brukes til så mangt....

 Post Reply Post Reply
Author
J-I Hansen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J-I Hansen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: En bygning kan brukes til så mangt....
    Posted: 25 mars 2007 at 22:28

Jeg fant dette bildet etter å ha bladd igjennom noen av GeirG"s bilder på PC"en hans. Tenkte jeg derfor bare skulle vise alternativ bruk av et eksisterende byggesett, ved hjelp av enkel modifikasjon. Dette er egentlig en modell av Eina vognhall fra NMJ Artitec, men jeg ønsket meg godshus da jeg også har vognhallen fra før.

I utgangspunktet er det to kjøreporter på den ene kortenden. Men jeg henvendte meg til Knut Moe på NMJ og spurte om han hadde en av den andre typen endevegg til overs (slik som sees på bildet), og det hadde han.Smile
Dermed ble den montert. Portene i det som da ble fronten er hentet fra et annet Artitec byggesett som jeg hadde noen av fra før: http://www.artitec.nl/images/10112.jpg
 
Vel, hele poenget er egentlig at jeg synes vognhallen ble et nokså bra godshus etter ombyggingen. Riktignok ikke ferdig smusset, og det er også montert vinduer i ettertid.
 
 
Godshuset er ikke plassert på noen modul enda, selv om det ser slik ut. Dette er bare Korsnes i et tidlig stadium. Smile


Edited by J-I Hansen - 25 mars 2007 at 22:33
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.