MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Jernbane i sort og hvitt
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Jernbane i sort og hvitt

 Post Reply Post Reply
Author
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Jernbane i sort og hvitt
    Posted: 24 februar 2007 at 16:44












Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
ben View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 139
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ben Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 februar 2007 at 16:58

Hei,

veldig kult med litt annerledes bilder av kjente motiver. Synes det ble en bra stemning i bildene, spesielt det nederste.

Ben

Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 februar 2007 at 17:14

Flott

Gøyalt å se tog-bilder utenom det vanlige



Edited by Andreas - 24 februar 2007 at 17:15
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 februar 2007 at 18:53
Masse flott her! Syns det bildet med hunden var fantastisk stilig! 
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 februar 2007 at 19:24
Mange takk alle!

Hunden satt der alene og nærmest ba om å bli fotografert, og en bit av kyllingen jeg spiste av... Og hele scenen var ganske fin. Spesielt med de som stanset og slo av en prat midt i pendlerløypa gjennom Østbanehallen.

Alle bildene ble forøvrig tatt på en liten Oslotur i går ettermiddag....
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
MY1201 View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 08 september 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MY1201 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 februar 2007 at 10:19
Var du innom Oslo Modelljernbanesenter...?
Magne H.L.

Norsk, dansk og det som er artig.
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 februar 2007 at 10:37
Nei ble ikke det da Var med en venninne som ikke deler min interesse...
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Per-Inge-2613 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 14 desember 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 153
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per-Inge-2613 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 februar 2007 at 14:11
Originally posted by carlf carlf wrote:

Nei ble ikke det da Var med en venninne som ikke deler min interesse...


Det er da vel intet hinder? Har hatt med meg mange veninner på Hobbyland i Bergen Faktisk hadde jeg med meg 2 veninder og så på busser på GAIA"s avdeling på Nyborg en gang... Ikke no" problem det, de syns det var artig faktisk!
MvH
Thomas Olsen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 februar 2007 at 14:37

Originally posted by carlf carlf wrote:

Nei ble ikke det da Var med en venninne som ikke deler min interesse...

Hehe det er ikke mer enn en uke siden du var der sist da Carl-F

Hilsen Andreas.   
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 februar 2007 at 15:05
Nei var ikke det, så behovet var ikke stort nok til å pine mine medmennesker... Drog henne gjennom endel platebutikker da, måtte torturere liit
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 februar 2007 at 16:31

Alltid gøy å se jenters reaksjon når man forteller man at man driver med MJ og andre "sære" interesser (i mitt tilfelle lastebiler) Men som regel vener dem seg til at man er litt "rar"

 



Edited by Andreas - 25 februar 2007 at 16:33
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Per-Inge-2613 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 14 desember 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 153
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per-Inge-2613 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 februar 2007 at 16:49
For å si det slik: De jentene som gidder å reagere på en negativ måte når de finner ut hva oss MJ"er, lastebil"ere, buss"ere, hva som helst, driver med, de er det ikke verdt å ta vare på 

Kommer aldri til å glemme den dagen en veninne ringte meg klokka 7 om morgenen, fly forbanna, fordi hun hadde begynt å lære seg internnummre på bussene
MvH
Thomas Olsen
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 februar 2007 at 17:00
Hehe, ja tror hun jeg snakker om har inneforstått seg med mine sære sider

Jaja, vi må overleve deres shoeshopping så da må de overleve et par timer med trainspotting
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 februar 2007 at 17:18

Originally posted by Per-Inge-2613 Per-Inge-2613 wrote:

For å si det slik: De jentene som gidder å reagere på en negativ måte når de finner ut hva oss MJ"er, lastebil"ere, buss"ere, hva som helst, driver med, de er det ikke verdt å ta vare på 

Good point 

Hilsen Andreas.   
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.