MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Kråkstadmessa
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Kråkstadmessa

 Post Reply Post Reply
Author
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kråkstadmessa
    Posted: 14 februar 2007 at 19:59
Hei alle mj-mennesker!

Tenkte jeg skulle minne om Kråkstadmessen

21. og 22. april 2007 arrangerer NJK Østfoldavdelingen messe i Kråkstad Samfunnshus.

Jeg dukker opp, med mine to små anlegg.

Den 20. kommer NRK Østlandssendingen til å ha en reportasje om messen og undertegnede. Kommer tilbake om det når jeg vet noe mer.
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 april 2007 at 19:26
Hei, nå er det bare en uke igjen, håper folk har satt av datoen i kalenderen!

Og morro om man benker seg foran TV"en fredagskvelden i 18:40 tida, NRK, ja for de som tar inn Østlandssendingen da

Edited by carlf - 16 april 2007 at 19:27
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 april 2007 at 22:49
Og da ble det litt bilder fra helgen. Disse er fra lørdagen, selv om motivene var fler på søndag (da var kameraet tomt for batteri)










Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2007 at 21:53
Takk for bildene. Skulle gjerne vært der, men har man førts 40 i feber og eksamen nærmer seg må man prioritere.
Tut, tut.
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2007 at 22:07
Hyggelig med litt bilder fra Messa Carl-FSmile
 
Planen var å ta turen dit på søndagen, men så ble det jobb i stedetCry Jaja vi får komme sterkere tilbake neste årWink
 
 
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2007 at 22:12
Originally posted by Christian Christian wrote:

Takk for bildene. Skulle gjerne vært der, men har man førts 40 i feber og eksamen nærmer seg må man prioritere.
 
Hvilket år er det du går Christian? Går du første året er det mildt sagt jævlig uflaks om man kommer opp i noe som helst. Da jeg gikk første året på Ski i fjord kom en klasse av 6 opp i skriftelig og ingen opp i muntlig på hele første trinn allmenfag...Embarrassed 
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2007 at 22:16
Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Originally posted by Christian Christian wrote:

Takk for bildene. Skulle gjerne vært der, men har man førts 40 i feber og eksamen nærmer seg må man prioritere.
 
Hvilket år er det du går Christian? Går du første året er det mildt sagt jævlig uflaks om man kommer opp i noe som helst. Da jeg gikk første året på Ski i fjord kom en klasse av 6 opp i skriftelig og ingen opp i muntlig på hele første trinn allmenfag...Embarrassed 
 
Er nok ferdig på vidregående jeg. Tar opp litt ekstra fag , bla. matte med tanke på eventuelt å søke jernbaneskolen. Vi får se hvordan det går, men er mest opptatt av  å banke feberen ut av kroppen.
Tut, tut.
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2007 at 22:34
Vel, god bedring! Og lykke til på eksamen!

Jeg har mattetentamen på onsdag så må nok skyve lok og vogner vekk fra pulten i morgen, selv om jeg har litt mekking foran meg før endel ting er salgbare. Se forresten på annonsene mine på Mj-børsen!
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2007 at 22:45
Originally posted by Christian Christian wrote:

Originally posted by Andreas Andreas wrote:

Originally posted by Christian Christian wrote:

Takk for bildene. Skulle gjerne vært der, men har man førts 40 i feber og eksamen nærmer seg må man prioritere.
 
Hvilket år er det du går Christian? Går du første året er det mildt sagt jævlig uflaks om man kommer opp i noe som helst. Da jeg gikk første året på Ski i fjord kom en klasse av 6 opp i skriftelig og ingen opp i muntlig på hele første trinn allmenfag...Embarrassed 
 
Er nok ferdig på vidregående jeg. Tar opp litt ekstra fag , bla. matte med tanke på eventuelt å søke jernbaneskolen. Vi får se hvordan det går, men er mest opptatt av  å banke feberen ut av kroppen.
 
Da er det kanskje ikke så lett å slippe unna nei?Ermm
 
God bedring og lykke til i hvertfallSmile


Edited by Andreas - 23 april 2007 at 22:45
Hilsen Andreas.   
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 april 2007 at 00:52
Takk for det og lykke til dere også!
Tut, tut.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.