MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Oppdateringer WEB-logg
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Oppdateringer WEB-logg

 Post Reply Post Reply
Author
TomL View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TomL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Oppdateringer WEB-logg
    Posted: 03 november 2004 at 12:06

Hei !

Jeg var inne og editerte på min WEB-logg idag, 3. november 10:43.

Men til tross for dette, så står Terje Storjord som siste poster av innlegg, kl.09:40. Burde ikke siste mann som var inne og editerte i emne Weblogger stå oppført der ?

MJ-hilsen Tom Lynga

 

Det enkle er ofte det beste...
Back to Top
Lars Gjertsen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 30 oktober 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 744
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lars Gjertsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 november 2004 at 12:40

Forummotoren jobber etter resonnementet om at siste (nyeste) post i delforumet fortsatt er Terjes, noe som forsåvidt er logisk nok selv om en annen gjør endringer i en eldre post.

Men det er klart at det er nyttig at tema dukker opp på Aktive emner når det er gjort en endring, slik at det er lett å kunne få med seg også dem.

Jeg kan dessverre ikke si når ,hvordan eller om dette lar seg løse, men skulle det kreve omfattende og virtous asp-koding, vil det nok i alle fall ta litt tid.

Lars

Back to Top
KjellAn View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1010
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KjellAn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 november 2004 at 17:29
Jeg var inne å redigerte min web-logg i dag, og det er som TomL sier ingen mulighet for andre (som sikkert ofte bruker Aktive emner for å se hva som skjer) å se at det har skjedd noe i vedkommendes logg.

Meningen med web-logg blir litt bortkastet dersom det bare er forfatteren som vet at noe har skjedd siden sist.
Det er nå bare en av web-loggene som har fått "svar" - TomB og det "svaret" har han lagt inn selv.
hilsen KjellAn

Livesteam - Member of the Assosiation of 16mm Narrow Gauge Modellers
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 november 2004 at 01:14

Kan en (midlertidig) løsning være at man etter og ha redigert sin web logg skriver et nytt svar til seg selv hvor man bare skriver "sist redigert 05.11.04"?
Neste gang man så redigerer loggen sletter man dette svaret og skriver et nytt svar med den nye datoen?
Da vil forummotoren hvertfall oppfatte at det har kommet et nytt svar og sette topicen blandt de aktive....

Eirik

Back to Top
Lars Gjertsen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 30 oktober 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 744
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lars Gjertsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 november 2004 at 15:44

eikas forslag synes å være det mest hensiktsmessige ettersom forummotor resonnerer etter at "aktive emner" siden sist gjøres på bakgrunn om nye poster har tilkommet, og ikke på bakgrunn av sletting/endring.

 

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.