MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Modellmessen i Solberghallen
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Modellmessen i Solberghallen

 Post Reply Post Reply
Author
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Modellmessen i Solberghallen
    Posted: 26 november 2006 at 19:51
Her er noen stemningsbilder fra Modellmessen 2007...











Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Bjørn R Larsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 864
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bjørn R Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 november 2006 at 19:58

Originally posted by Pelle Pelle wrote:

Her er noen stemningsbilder fra Modellmessen 2007...

Tidlig ute du........

Med vennlig hilsen,

Bjørn Runar Larsen

http://bjornrl.wordpress.com
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 november 2006 at 20:31
Ja, det har du jammen meg rett i gitt.... 2006 skal det være.... Får håpe det blir like stemningsfullt neste år... he-he...
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 november 2006 at 21:12
Der har du et par bilder å redigere Men kjekt å være ute i forveien... Skal vi satse på at det er de samme som stiller til neste år, så kan man droppe hele messen!
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
arildb View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 12 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote arildb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 november 2006 at 00:41
jammen bra noen er tidlig ute hehe, virker som om enkelte norske lok er lovlig seine i leveringen............ Om dere lurer på hva jeg mener så er det feks El 16 fra en viss levrandør
Ja, er ikke Mj gøy da
Back to Top
frankm View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 04 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote frankm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 november 2006 at 09:34
til den visse leverandørens forsvar så bør det vel nevnes at en konkurs førte til litt forsinkelser og omlegginger. Da er det heller en annen leverandør av norsk materiell som er på grensen til ulovlig seine i leveringen...
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 november 2006 at 16:12

Til alle MJ - produsenters forsvar vil jeg si at jeg synes det er bedre at de bruker mere tid på og ta frem en modell en å komme fram til noe som har feil i forhold til forbilde fordi man hadde en tidsfrist man måtte holde seg til.....  

Når det gjelder El 16, så er det mulig å forhåndsbestille (har gjort det). Etter å ha snakket med Knut Moe hos NMJ så kunne han fortelle at det han visste så langt var at Cargonet versjonen skal komme først og deretter nydesign og TKAB, men dette kan sikkert fort endre seg. Og når vi får se modellen i butikkhyllene kan vi bare spekulere i, men det sies jo februar 2007.  

Hilsen Andreas.   
Back to Top
arildb View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 12 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 48
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote arildb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 november 2006 at 04:24
har også forhondsbestillt el 16, venter jo i spenning og jeg har også bestillt
de nye passasjervognene så det kan jo bli et kult sett :) Og ja, jeg holder på
å kjøpe en brukt el 18 nå. Så jeg har masse å glede meg til håper jeg :)
Ja, er ikke Mj gøy da
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.