MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Bilder av Drømtorp holdeplass
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Bilder av Drømtorp holdeplass

 Post Reply Post Reply
Author
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bilder av Drømtorp holdeplass
    Posted: 14 november 2006 at 20:03

Hei

Driver syssler med å bygge Artitecs byggesett av Drømtorp holdeplass på Østfoldbanens østre linje for tiden.

Var litt dum å ikke benytte muligheten til å ta noen bilder av holdeplassen da jeg gikk på skole i Ski i fjord og lurte derfor på om noen her hadde bilder av holdeplassen som de kunne legge ut ?

Hilsen Andreas.   
Back to Top
Yngve View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 21 oktober 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 305
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Yngve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 november 2006 at 20:12
Fant et bilde her http://www.jernbane.net/script/bilde2_gal.asp?img=2699&k at=Stasjoner


Edited by Yngve - 14 november 2006 at 20:12
Se mine togvideoer (og en del annet) på http://www.youtube.com/user/MrYoung86



Yngve

Forumet Smalspor avd. Bergen
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 november 2006 at 21:54

Takk skal du ha, tror min modell skal slippe å bli tagga så ille ned da 

Hilsen Andreas.   
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 november 2006 at 22:26
Holder den eller trenger du mer? Er ofte forbi så kan sikkert knipse et bilde hviss det trengs.
Tut, tut.
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 november 2006 at 22:34

Originally posted by Christian Christian wrote:

Holder den eller trenger du mer? Er ofte forbi så kan sikkert knipse et bilde hviss det trengs.

Hadde vært fint med flere 

Hilsen Andreas.   
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 november 2006 at 22:40
Tar med kamera en dag jeg skal bort den veien.
Tut, tut.
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 desember 2006 at 21:14

Da var holdeplassen ferdig bygget og malt. Det eneste som gjenstår er å gi den et navn og smusse.

Har tenkt å bruke den som holdeplass på min første modul. Har valgt en del mørkere rødfarge enn det som er på orginale da min holdplass kun er norsk inspirert og ikke har noe faktisk forbilde. Dessuten synes jeg det ble litt finere 

img240/481/holdeplasshu7.jpg

 

Hilsen Andreas.   
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 desember 2006 at 15:09

sh*tt. Dette har jeg jo helt glemt. Har vært å tatt et par bilder, men glemt å legge de ut. Sorry, har blitt litt mye i det siste.

Tut, tut.
Back to Top
Andreas View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 07 mai 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Andreas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 desember 2006 at 18:57

Ikke noe problem!

Men takk skal du ha for at du tok deg tid Kanskje du kunne legge ut bildene avlikvel? Kommer nok til å bygge en til som er 100% lik forbilde en gang om ikke så alt for lenge skjønner du

 

Hilsen Andreas.   
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 desember 2006 at 20:24
Det kan jeg klare vetdu. Må bare komme hjem til kamera først.
Tut, tut.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,079 seconds.