MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Utstilling i Haugesund
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Utstilling i Haugesund

 Post Reply Post Reply
Author
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Utstilling i Haugesund
    Posted: 06 november 2006 at 17:47

Mulig jeg har sovet i timen, men jeg har ikke registrert at denne utstillingen her har vært omtalt før:

http://www.haugesund.kommune.no/cgi-bin/haugesund/imaker?id= 49392

Eirik

Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2006 at 18:47
Rappa et bilde fra hjemmesiden min har dem også gjort... Men ingen av anleggene mine skal stilles ut der. 

Heine
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2006 at 18:53

Du får sende dem en passende regning

Jeg vet ikke hva takstene for bildebruk er, mem et par tusen burde vel holde til litt nye hobbyinnkjøp?

Eirik

Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2006 at 19:32
Hadde det vært brukt i en mer kommersiell sammenheng så kanskje. Men de kunne jo valgt et bedre bilde når de først skulle låne et. 

Heine
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 november 2006 at 22:17
Til Heine:
Du burde iallefall klage på at de bruker bildet. Jeg hadde blitt sur hvis noen bruker mine bilder til slikt selv om det viser at bildet er bra. Jeg har lagt til en advarsel på siden min der jeg sier at bilder kan brukes for informativ og saklig fremstilling på forum, men ikke i artikler mot min vilje.
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 november 2006 at 08:25

Det stemmer det at HMjK skal ha utstilling til helga.  Bruken av dette bildet her har ikke vi i HMjK noe med! (Vi har egne bilder så det holder)  Siden er drevet av Haugesund kommune og innlegget her kommer som følge av at vi har lånt lokaler av dem, i kulturhuset.

For Haugesund Modelljernbaneklubb

Per Einar Oreberg

Anleggssjef



Edited by Per Einar Orebe - 07 november 2006 at 08:25
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 november 2006 at 08:31
Og jeg er ikke sur på noen som helst for at de har lånt det bildet. Det er nok andre tullinger på nettet som hisser seg opp over sånt, og jeg er ikke en av dem. 

Heine
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.