MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - dumt spørsmål , skal selge noe
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

dumt spørsmål , skal selge noe

 Post Reply Post Reply
Author
balo View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 23 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote balo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: dumt spørsmål , skal selge noe
    Posted: 15 oktober 2006 at 18:39

Jeg skal selge noen gamle Marklin lokomotiver og vogner fra 50-tallet men kan ikke jernbane i det hele tatt , hvor finner jeg produktnummeret på de forskjellige? Står bare made in western germany på de...... finnes det noen god nettside med oversikt og bilder?

Har mange fine vogner så regner med noen er interessert i å kjøpe de

 

Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 oktober 2006 at 21:37
Jeg vet ikke noe om noen nettsider, men jeg har endel gamle kataloger så du kan sende meg bilder av det du lurer på så kan skal jeg se om jeg kan svare... Kanskje jeg er interesert i å kjøpe noe av det du har også...
e-mail: carl_frederic@hotmail.com

Edit: Trykkleif

Edited by carlf - 15 oktober 2006 at 22:25
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
balo View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 23 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote balo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 oktober 2006 at 00:27

Ja takk for hjelpen. Skal se om jeg kan ta noen bilder av de.

Tenkte kanskje å selge de på nettet hvis det har interesse for flere....

Det er bl.a 2 lokomotiver , Statens Jernveger 1955 står påtrykt på en av vognene, det er kranvogn, div passasjervogner m.m og en del skinner har jeg også.

 

 

Back to Top
balo View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 23 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote balo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 november 2006 at 23:02

Da ligger det svenske loket #3030 model GS800 ute på min QXL auksjon, visstnok en populær sak det

http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=413417070

 

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,043 seconds.