MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - FREMO-treff Sandnes 06 - Godstrafikk
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

FREMO-treff Sandnes 06 - Godstrafikk

 Post Reply Post Reply
Author
-TUR- View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -TUR- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: FREMO-treff Sandnes 06 - Godstrafikk
    Posted: 16 august 2006 at 09:25

Hei!

Roar forsøkte å dra igang en diskusjon på mail ang. fraktopplegget i Sandnes. Han påpekte da at det jo denne gangen er en del "nye" stasjoner med, så det kan være noen har sammenfallende interesser. Eksempelvis, hvis en person stiller med sponplatefabrikk, kanskje en annen kan stille med flis...

Det er den enkelte moduleiers ansvar å sørge for fraktkort etc. til sine stasjoner/sidespor, men vi er selvfølgelig behjelpelig med det praktiske. Men dette må dere tenke igjennom allerede nå.

For å lette "praten" hadde jeg tenkt å sette inn en tabell under her; men tabell går visst ikke, så det får bli en PDF-fil. Dere kan komme med innspill under her, så oppdaterer jeg PDF"en. Kort og godt; de behov som ikke kan dekkes internt på anlegget, må hentes/leveres på en fiddle yard. Altså, kan ingen levere fyringsolje til Jon Einars Ganns Potteri & Teglverk, så må "omverdenen" gjøre det .

(Ja, jeg får jo ikke  lastet opp PDF filer heller, uten at de er Zippet først... ZIP- er det ikke på en AkerKværner maskin, så dette får vente til jeg kommer hjem da...  Dere kan jo vente i spenning så lenge

Update kl. 18:28: Fil opplastet 2006-08-16_182944_Frakt-FREMO-06-revA.zip



Edited by -TUR- - 16 august 2006 at 18:29
-TUR-

Tore Urvik
Back to Top
-TUR- View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 278
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -TUR- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 august 2006 at 18:30

Første innlegg oppdatert.

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,039 seconds.