MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Trenger hjelp ASAP
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Trenger hjelp ASAP

 Post Reply Post Reply
Author
Stian Kolrud View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 10 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stian Kolrud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Trenger hjelp ASAP
    Posted: 22 mai 2006 at 21:11
Trenger litt hjelp jeg. Det skal være bygdekveld på skolen om noe over ei uke, og lurte på om noen har høyfjellsplogen fra Pünther de ville selge. Skal prøve og få tak i en MZ til da og tenkte det kunne være gøy for de minste med et gult lok med en stor plog på . Så håper veldig på at noen kan hjelpe meg med det. Var vel kanskje ikke heilt rette stedet og spørre men.

På forhånd takk

MVH Stian
Mest geniale setninga:

Dont" You think that I don"t think that You don"t think that I don"t think that I don"t know!

Ble ikke sagt av annet enn
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 mai 2006 at 19:46
131 treff og ingen svar. Jeg har ikke det du er på jakt etter , men jeg har noen Heljan ploger. Er usikker på hvordan den du er på jakt etter ser ut. Har noen bilde?
Tut, tut.
Back to Top
Claes Lislerud View Drop Down
Redaksjon MJ-bladet
Redaksjon MJ-bladet


Joined: 08 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 786
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claes Lislerud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 mai 2006 at 08:53

Det er denne typen plog Stian er ute etter.

http://www.jernbane.net/upload4/thumb_PICT0036.jpg

 

Modellhilsen

Claes
Back to Top
carlf View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 692
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote carlf Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 mai 2006 at 12:57
Jeg er på jakt etter noe sånt jeg kan sette på damplok. Prøvde på NMJ men det eneste de har er Di3 plog... den er litt liten men gjør seg på 0-3-0 damplok.
Hilsen Carl-Frederic

(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog)
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.