MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - hvem er interessert i gamle LIONEL tog
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

hvem er interessert i gamle LIONEL tog

 Post Reply Post Reply
Author
balo View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 23 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote balo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: hvem er interessert i gamle LIONEL tog
    Posted: 23 april 2006 at 19:31

Jeg har overtatt damplokomotiv med vogn og skinner, elektriske vogner, tømmermaskin? masse tilbehør. Det er produsert i USA i 1947 har jeg funnet ut på nettet.

Men i Europa er det jo ingen som samler på LIONEL?

Noen som vet om noen i Norge som samler på det? Jeg tenkte å selge alt.

 



Edited by balo - 23 april 2006 at 19:33
Back to Top
Ørjan View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 06 november 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 818
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ørjan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2006 at 21:50

Du får prøve å selge det på eBay.com. Er masse som ligger der til salgs. Går til tider for bra priser og... Så lenge det er i bra stand.

 

Mvh
Ørjan Utne
Kor går toget idag??
Back to Top
balo View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 23 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote balo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 april 2006 at 23:34

Ja takk for svar

Men det er mest amerikanere på ebay , vil helst slippe å sende det langt avgårde. Trodde kanskje det var noen i Norge eller Skandinavia som var interessert ?

 

Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 april 2006 at 00:04
Det var Lionel tog på messe på Dal, en som hadde det utstillt
A matter of life and death
Back to Top
balo View Drop Down
Nykommer
Nykommer


Joined: 23 april 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote balo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 april 2006 at 01:50

Javel så får kanskjee sjekke litt mer på nettet om det finnes noe interesse, først må jeg få testa at alt virker . Utstyret har vært stua bort i 50 år. Men det ser overraskende ut til å være i bra stand alt sammen. Damplokomotivet 675 er ganske strøken.

 

Back to Top
Knut-Frode View Drop Down
Nykommer
Nykommer
Avatar

Joined: 16 desember 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Knut-Frode Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 desember 2006 at 23:54

Hei. Jeg fikk Lionel-tog når min far kom hjem fra USA i 1954, og selv om det ikke er ofte i bruk, er jeg interesert i å kjøpe deler og utvide det. Ta derfor kontakt.

 

 

Hilsen
Knut-Frode
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.