MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Innloggingsproblemer
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Innloggingsproblemer

 Post Reply Post Reply
Author
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Innloggingsproblemer
    Posted: 20 april 2006 at 11:14
Jeg bruker ikke Windows/IE til daglig, så det er litt vanskelig å se løsningen på rappen her - noen windowsbrukere som vet hvordan man får IE (antar jeg du bruker, Per?) til å autoutfylle igjen?

Det burde være et valg i innstillingene til programmet, men jeg er ikke sikker her. Microsoft lager jo planetens minst navigerbare og oversiktlige innstillinger... så jeg er alltid litt i villrede ...

Firefox er jo ellers et godt alternativ.
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 april 2006 at 09:43
Ser ikke ut som ryddingen i kakehaugen hjalp.  Jeg har tro på at jeg har fått kryssa av et eller annet sted i Windows XP for ikke å spørre om å huske eller ikke å spørre flere ganger.  Dette vinduet pleide å poppe opp når en gikk inn på nytt sted men en ny bruker.  Jeg ser problemet også andre steder også.
Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 april 2006 at 14:58
Kast småkakene... altså Cookies - dvs "informasjonskapsler" som det vel heter i Internet Exploder... og prøv på nytt!
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 april 2006 at 13:14
Etter div innloggingsproblemer i og med omlegging av servere(?) så har jeg endelig kommet opp å stå igjen, men et problem har oppstått på en maskin.  Sansynligvis frustrert finger trøbbel i en tidligere.  Jeg ahr antagelig fått kryssa av for "Ikke husk brukernavn/passord" i WinXP.  Er det noen som vet hvordan en får resatt dette?
Back to Top
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 april 2006 at 19:01

Etter at forumet byttet server har jeg hatt problemer med å logge meg inn.

Det arter seg slik at etter å ha skrevet mitt passord + koden som dukker opp på påloggingssiden, så får jeg en tilbakemelding om at "påloggingen var vellykket" men etter et par sekunder så blir jeg "sparket ut".

Det som er ekstra frustrerende , er at det er umulig å komme i kontakt med administrator da det er ingen adresser som er synlig før man er innlogget! - Kanskje en ide til forbedring?

Som dere ser er alt OK nå, men jeg vet ikke hvorfor?

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.