MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Rydding i postkasser
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Rydding i postkasser

 Post Reply Post Reply
Author
admin View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 30 oktober 2004
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote admin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Rydding i postkasser
    Posted: 05 april 2006 at 21:22

Det har kommet noen tilbakemeldinger på at det finnes en del fulle postkasser rundt omkring hos brukerene her på forumet, så jeg slenger inn en liten oppfordring om at dere av og til ser over og sletter gamle meldinger dere har fått. Det er en grense for hvor mange meldinger hver enkelt kan ha liggende, og overskrides denne så får man ikke sendt vedkommende nye meldinger.

Vi har muligheten til å foreta opprydding i systemet ved å slette alle meldinger eldre enn en viss dato, men før vi gjør det tenkte jeg forsøke en generell oppfordring til brukerene; ta inn posten din, ikke la den bli liggende i postkassa

Mvh
Eirik
-Administrator

Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 april 2006 at 22:10
På andre nettsteder jeg er innom slettes posten automatisk etter 2 måneder. Man får også opplyst om det, når man logger seg på for å lese posten man har fått.
A matter of life and death
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.