MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Messekomiteen?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Messekomiteen?

 Post Reply Post Reply
Author
Sven Ole View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 241
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sven Ole Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Messekomiteen?
    Posted: 28 mars 2006 at 18:12

Jeg sendte en E-post til messekomiteen angående å kunne bestille et bruktbord eller to til messen nå til helgen. Jeg fikk tilbake melding om at vedkommende som mottok E-posten var på ferie i Spania (noe jeg virkeligg under ham). Jeg sendte så spørsmålet videre til Nils Gullhav, men fikk som nok rett er, svar tilbake at det hadde han ikke noe med. Mitt spørsmål er derfor; til hvem, eller hvor skal jeg henvende meg for å få svar på mitt spørmål?

NB! Dette er ikke på noen måte kritikk av noen, jeg er bare glad for at noen står på for oss i MJF, men jeg vet ikke hvor eller til hvem jeg skal henvende meg, og helga nærmer seg fort .

 

SOHo
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 mars 2006 at 21:07

korrekt adresse skal vel i utgangspunktet være messe@mjf.no, men jeg er noe usikker på om ikke den egentlig går til spaniaturisten nå...

Om du sjekker forsiden av mjf.no og velger "om mjf" og "styret i mjf" så finner du epostadressen til styremedlem Tore eid bjerke som og sitter i messekomiteen.

Eirik

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.