MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Skandinavisk Minityr Kulelager; epostsurr
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Skandinavisk Minityr Kulelager; epostsurr

 Post Reply Post Reply
Author
NiM View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 06 april 2005
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NiM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Skandinavisk Minityr Kulelager; epostsurr
    Posted: 17 mars 2006 at 16:30

Litt morsom historie egentlig som viser hvor lett det er å feilsende ting og tang på email.

Er det noen som evt. har benyttet seg av dette firmaet ved kjøp av kulelagre til modellbygging? Håvard & Co er vel kanskje en typisk kunde her; sikkert mye snacks i produktutvalget for de gutta der?....

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/17/461041.html

Back to Top
Morten M View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten M Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 mars 2006 at 19:54

Heisan

Snodig historie. Har ikke benyttet deres lagre i modellsammenheng; men i jobbsammenheng har jeg kjøp inn noen i svært små størrelser (til drivverk for proff cd-spillere).  Min erfaring med SMK AS er glitrende utvalg, flotte priser/service/leveringsdyktighet og ditto service (For ordens skyld: jeg har ikke annet enn kundeforhold til firmaet og heller ikke noe politisk samrøre

MVH

Morten

Back to Top
einjen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 17 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1335
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote einjen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 mars 2006 at 21:43
Originally posted by NiM NiM wrote:

Litt morsom historie egentlig som viser hvor lett det er å feilsende ting og tang på email.



Det mest utrolige med historien er at det er tydelig at man i toppledelsen ikke benytter seg av verktøy for å beskytte sensitiv informasjon. PGP f.eks.
--

Einar Næss Jensen

Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk

http://einarblog.homemade.no/einarblog
Back to Top
Laurenz View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 636
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Laurenz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mars 2006 at 14:23

Og de er tydeligvis også veldig slurvete med tanke på rettskriving av e-postadresser.

lurer på om jeg skal registrere smk.gov å se hva jeg får inn

 

Hilsen,

Laurenz

Back to Top
Håvard H View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2016
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Håvard H Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mars 2006 at 18:40
Originally posted by NiM NiM wrote:

Litt morsom historie egentlig som viser hvor lett det er å feilsende ting og tang på email.


Er det noen som evt. har benyttet seg av dette firmaet ved kjøp av kulelagre til modellbygging? Håvard & Co er vel kanskje en typisk kunde her; sikkert mye snacks i produktutvalget for de gutta der?....


http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/17/461041.html



Joda, mr. Westing kommer til å inkludere 12 kulelager fra SMK. De har godt utvalg, og prisene er langt hyggeligere enn feks ABRA i Trondheim.

De kunne også skaffe miniatyrlager i tomme-størrelser, og det er ikke helt enkelt å oppdrive andre steder.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.