MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Tilganger
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Tilganger

 Post Reply Post Reply
Author
TomL View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TomL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Tilganger
    Posted: 28 februar 2006 at 11:57

Hei !Jeg har en god mj-kompis som forgjeves har forsøkt å få tilgang til den delen av forumet som er for medlemmer av MJF. Han har forsøkt siden september 2005 å få tilgang, sendt mailer, og fikk et hyggelig svar tilbake om at det skulle ordnes, men ikke noe har skjedd enda. Så nå har han gitt opp !!  Han er selvfølgelig medlem i MJF.

Men jeg gir ikke opp , så nå spør jeg her:

HVEM KAN ORDNE MED TILGANGER ???

MJ-hilsen Tom Lynga

 

 

Det enkle er ofte det beste...
Back to Top
admin View Drop Down
Administratorgruppen
Administratorgruppen


Joined: 30 oktober 2004
Status: Offline
Points: 69
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote admin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 februar 2006 at 12:06

Hei

Alles tilganger var satt som sperret i dag. Dette har muligens sammenheng med flytting av nettsidene - dette undersøkes.

Men i alle fall - Nå skal tilgangen være som den skal være.

Det er notert at det til stadighet forekommer "Database error" - dette er høyst irriterende, og slik skal det selvsagt ikke være.

Dersom det fortsatt er problemer med adgang, send et PM til administrator.

Tom - Du postet akkurat etter at jeg hadde rettet opp ovennevnte feil.

For Eirik Karlsen, admin:

Lars Gjertsen

Back to Top
Lars Gjertsen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 30 oktober 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 744
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lars Gjertsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 februar 2006 at 12:47
Test funksjonalitet svar for ID MJF-medlem
Back to Top
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 februar 2006 at 14:34
Hei.
Jeg fikk rettet en feil mht pålogging i admin-delen i går kveld, men det kan hende at dette medførte andre feil igjen.

Lars: kan du sjekke rettighetene til brukerne, og evt. rydde opp i rettighetene? Login skal fungere nå, men det har hendt at en må oppfriske nettlesreren hvis ikke admin-delen kommer opp.

Har dessverre hatt en del problemer med forumet etter at vi måtte oppgradere dette pga hackingangrep. Selv har jeg liten tid til å feilsøke på slikt, og supportalternativene er heller dårlige. Dette er ikke annet enn beklagelig. En teknisk person som kunne tatt seg av forumet er sterkt ønskelig!
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
TomL View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 505
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TomL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 mars 2006 at 09:30

Hei !

Min MJ-kompis står fortsatt oppsatt som NYKOMMER og ikke MEDLEM av MJF i fanen  "Medlemsliste".

Tom Lynga

Det enkle er ofte det beste...
Back to Top
Per Einar Orebe View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem


Joined: 05 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 333
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Per Einar Orebe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 mars 2006 at 09:54

Det har tydeligvis vært mye hikk her nå.  HAr ikke kommet inn nå flere dager (Nesten abstinens !)  Når slike problemer oppstår burde MJF hovedside få en liten notat om at noe skjer.  Slik sprer ikke frustrasjonen seg blandt brukerne.  Informasjon er tingen!

Back to Top
Henning L View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Henning L Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 mars 2006 at 13:35
Originally posted by Per Einar Orebe Per Einar Orebe wrote:

Det har tydeligvis vært mye hikk her nå.  HAr ikke kommet inn nå flere dager (Nesten abstinens !)  Når slike problemer oppstår burde MJF hovedside få en liten notat om at noe skjer.  Slik sprer ikke frustrasjonen seg blandt brukerne.  Informasjon er tingen!



Det er en god ide med et notat på hovedsiden, enig. Nå har vi jo prøvd å holde dere litt oppdatert her på forumet, da... og hos naboen, til og med - men hovedsiden er kanskje også lurt.

Forslaget er notert & iverksatt!

mvh
Henning L
Webgnom


Edited by Henning L - 01 mars 2006 at 13:46
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.