MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - hvem kommer til modellmessen?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

hvem kommer til modellmessen?

 Post Reply Post Reply
Author
Hans-Ingve View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 28 august 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 47
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hans-Ingve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: hvem kommer til modellmessen?
    Posted: 21 februar 2006 at 17:32
noen som veit hvem som klubber og butikker som kommer til modellmessen 25/26 mars?
Back to Top
b e pedersen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1081
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote b e pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 februar 2006 at 21:27

Vi får følge med her

http://www.modellmessen.com/

framover, så kanskje ....

Bjørn Egil
Back to Top
Christian View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 09 januar 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 255
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Christian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2006 at 21:05
Jeg skal faktisk til Sandefjord den 25. så dette må jeg se om jeg kan ta en tur til. Som hans Ingve sier: hvilke forhandlere kommer ?
Tut, tut.
Back to Top
Heine Pedersen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norge
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heine Pedersen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 mars 2006 at 21:12
Jeg vet ingenting om hvilke forhandlere som kommer, men jeg kommer med salongbordet, og Peer viser Fremo-stasjonen "Husum".

Mvh Heine


Edited by Heine Pedersen - 14 mars 2006 at 10:11
Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 mars 2006 at 21:42

Hei!

Nettsiden til modellmessen har dessverre blitt liggende død alt for lenge. Årsaken til dette er bl.a. sykdom hos undertegnede som har gjort det meste av forarbeidet for de siste års messer. Nå er jeg heldigvis ute av sykehuset og tilbake ved PC"n og i kveld er første utgave av utstillerlisten på plass på www.modellmessen.com.

Vi har fortsatt plass til flere utstillere, både forhandlere og ikke minst anlegg så har du noe du har lyst til å vise frem så gi beskjed!

Nytt av året (siden vi i år har en vesentlig større hall) er at vi og tar inn en del husflidsforhandlere for å kunne skape et tilbud til hele familien. I forhold til vår del av hobbyen vil jeg derfra spesiellt få påpeke firmaet Sløyd-detaljer som han enkelte ting i sitt produktspekter som kan være av interesse for oss og.

Mvh

Eirik Karlsen

Horten modelljernbaneklubb/modellmessen

Back to Top
Georg View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen


Joined: 17 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 60
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Georg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 mars 2006 at 15:55
Jeg var bortreist sist helg, men noterer meg med stor glede at messen varer helt til januar 2020. Arrangøren er tydeligvis ikke redd for store anstrengelser og jeg ser det som meget sannsynlig at jeg vil rekke å legge turen innom før den lukker.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,055 seconds.