MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Wintrack
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Wintrack

 Post Reply Post Reply
Author
eginor View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 13 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 102
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eginor Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Wintrack
    Posted: 16 januar 2006 at 21:16
Tok sjangsen på og poste dette her.

Har lasta ned og eksperimentert litt med demoen av wintrack som Tore Hjelset brukte i en annen post. Virker som eit knallbra program, spesielt 3D delen. Er det noken som veit om programmet er å få på engelsk (har en tysk versjon no), blir litt mindre prøving og feiling då, samt evt. pris for fullversjonen og kven som forhandler denne i Norge?
Mvh Egil
Back to Top
Wickerman View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Wickerman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 januar 2006 at 22:24
NMJ har det, jeg betalte vell 1100kr for min versjon hos www.nmj.no og er på Tysk.
A matter of life and death
Back to Top
JanT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 260
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JanT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 januar 2006 at 22:38

Du kan kjøpe en engelsk versjon her for € 110,-. Dette er fra et firma i Belgia. Hvis du bestiller må du huske på å be om at de sender uten belgisk moms (VAT) fordi Norge ikke er med i EU.

http://www.rv2000.com/gb/track/wintrackgb.htm

Vennlig hilsen
JanT

 

Back to Top
KnuT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KnuT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 januar 2006 at 22:43
Har du sett her?

http://trackplanning.com/

Dette er et annet veldig bra program.

Mvh KnuT
Back to Top
einjen View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 17 september 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1335
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote einjen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 januar 2006 at 00:01
Jeg leter også etter et godt program, og jeg har lurt litt på et program som jeg har sett reklame for i en del tyske blad, men nå husker jeg ikke hva det het...

ecc?
epp?
ecd?

no slikt. Noen som vet hva det heter, og ev. har en lenke?
--

Einar Næss Jensen

Words of wisdom are easily spoken, but they are cheap talk

http://einarblog.homemade.no/einarblog
Back to Top
ROBEL View Drop Down
MjF-styremedlem
MjF-styremedlem


Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ROBEL Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 januar 2007 at 20:57

OBS..wintrack engelsk versjon er 7.0.....Tysk versjon er 8.0 og nyere med bl.a støtte for modulbygging ser det ut som...

 

Noen som vet hvor lenge etter tysk release den engelske versjonen pleier å komme??

 

Roger Abel

Det som ikke kan repareres, kan i allefall plukkes i stykker.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.