MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Profiler
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Profiler

 Post Reply Post Reply
Author
Kjell H. View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2479
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kjell H. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Profiler
    Posted: 04 januar 2006 at 16:58

Jeg kjenner ikke alle aktører like godt og mange bruker i tillegg pseudonymer, kortnavn ol. Tillitsverv og oppgaver skifter også fra tid til annen.

På dette forum opptrer samme personer i forskjellige roller. Det jeg sikter til er moderatorer som eika og andre som innehar tillitsverv i foreningen. Når det debateres saker som omhandler foreningen, er det derfor vanskelig - om ikke umulig å klart se hvilken rolle som er brukt og om innlegget innholder offisiell informasjon fra MjF, ytringer fra personer som innehar tillitsverv og uttaler seg i kraft av disse tillitsverv, utøvelse av moderatoroppgaver (som redaktør) eller en generell meningsutveksling om temaet.

Det jeg ville ha satt pris på er at dette går klart fram i den profil vedkommende benytter på forumet om i hvilken rolle meldingen er postet. Dette burde både være rimelig og overkommelig å gjøre?

 

Back to Top
Dan Rasmussen View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1123
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Dan Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 januar 2006 at 18:58

 

Hei

Har tidligere postet dette under andet emne.

 

Hei alle med flere caps.

Uanset, forekommer det mig vigtigt at alle deltagere, tydeligt kan se i hvilken funktion, andre udtaler sig. 

Jeg har tidligere haft min tvivl, men har efterhånden fundet ud af hvem der er hvem, men nye deltagere, (håber der er flere), kan meget nemt blive i tvivl. At man ikke skelner mellem funktioner andre steder, bør ikke være retningsgivende.

Når man svarer her på forummet, tilpasser man jo svaret til den man svarer, feks. ville det være usmart at svare en moderator, med en belæring omkring EDB og dette forums teknik.

Jeg tror det ville gøre tingene lidt lettere, når i deltager i diskussionerne. 

Hilsen

Dan


En dansker som ofte befinder sig i Norge :-)

Medlem af Fremo, MJF, NJK og www.nmjk.dk

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.