MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Model Railroader
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Model Railroader

 Post Reply Post Reply
Author
Rune_N View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 23 august 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rune_N Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Model Railroader
    Posted: 22 desember 2005 at 13:56

Noen her som abonnerer på Model Railroader?
Lurer på hvor mye det koster i året. Kan abonnementet betales med noe annet en kort(visa/mastercard) eller er det det eneste betalingsmåten?

Back to Top
GeirC View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 14 juli 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 250
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GeirC Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 desember 2005 at 17:08

Jeg har det, og det koster $50 i året. Ser ut som VISA/MC++ er eneste måten og betale på, men man kan jo poppe redaksjonen en mail og høre.

MR er matnyttig, og jeg har allerede brukt mange av tipsene der på mine anlegg. Eneste er at det er veldig fokusert på USA og Canada.

Sjekk vilkår på https://secure.kalmbach.com/AdvantageWeb/eCirc/offer.aspx?Pr omotionCode=IMRR05&pc=

eller

http://www2.modelrailroader.com/maghomepage/maghomepage.asp? idMagazine=3

 

 

Geir C - "I"m on a roll people!"
Back to Top
KnuT View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 02 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KnuT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 desember 2005 at 19:13

Jeg har abonnert på MR i mange år og trives med det. Bruker kort og nettsidene som Geir nevner når jeg skal fornye abonnementet.

Jo, det er mest amerikanske og canadiske tog, men det er jo alltid mye å lære på andre områder en selve togene. Byggetips, landskapstips og mye å lære på "operation" eller "driften"/kjøringa.

For mitt vedkommende førte lesingen av MR til at jeg for noen år siden byttet ut mine norske lok og vogner med amerikansk materiell - og jeg er godt fornøyd med det, selv om alt spennende materiell her i Halden gjør det fristende å kjøre norsk.

mvh KnuT

Ha en fredfylt jul!

Back to Top
eika View Drop Down
FREMO-forummedlem
FREMO-forummedlem
Avatar

Joined: 01 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1617
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote eika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 desember 2005 at 21:39

Første gang jeg begynte å abonnere forsøkte jeg å overføre penger via posten norge... (var før jeg var gammel nok til kort tror jeg...)

Det gikk til slutt men ikke før MR hadde truet med å stoppe leveringene pga manglende betaling, og 2-3 sure besøk på postkontoret for å be dem skjerpe seg...

Så kort er nok absolutt den enkleste, raskeste og billigste måten og få ordnet det på...

Etter en stund med MR ble jeg såpass hekta at jeg begynte abonnere på "Trains" og... så nå er det to blader som dumper ned i kassen hver måned

For å slippe bryet hvert år abonnerer jeg nå forøvrig for tre år om gangen. Blir vel noen få kroner billigere i året, men det er mest for komforten med å slippe å tenke på fornyelsen så ofte

Eirik

Back to Top
greffern View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 03 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote greffern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 desember 2005 at 17:02
Dere glemmer at de faktisk har telefon... det er faktisk mulig å ringe dem og bestille, du får også mer info på denne måten. Jeg fornyer mitt abonnement pr tlf.
Små irriterende bokstaver betyr bare en ting:
MVH
Jon Oskar Grefsrud
[http://www.norskmjforum.no/video/data/jog-logo.jpg">
Back to Top
Rune_N View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen
Avatar

Joined: 23 august 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rune_N Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 desember 2005 at 14:11

Takk for svar.

Har lagt inn ordre idag. Blir spenende å se om jeg får noe.
Hvor lang tid tar det før jeg får det første bladet?

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.