MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Norske startsett
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Norske startsett

 Post Reply Post Reply
Author
Simen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 14 mars 2019
Location: Norge
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Simen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Norske startsett
    Posted: 19 mars 2019 at 20:32
Jeg er ny i game her, og lurte jeg på om det var noen her som vet om det kommer norske startsett? Søkte i google etter startsett, men ser ut til at slike startsett kommer sjeldnere enn skuddår. Det hadde vært interessant å vite om det kommer flere slik sett i nær fremtid, da jeg igrunn ikke er så interessert i utenlandske tog. Kjøper jeg dette løst, så blir det fort svimmlende summer. Planen var egentlig å kjøpe et norsk startsett, sette det opp en benk i kjelleren og ta det derfra.







Edited by Simen - 19 mars 2019 at 20:35
Back to Top
Thomas F View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 12 desember 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 206
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote Thomas F Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mars 2019 at 21:41
Om det kommer noen nye sett fra NMJ/ Roco, er jeg usikker på. Men ett tips: Meld deg inn i «Modelljernbane, kjøp, salg og bytte» på facebook. Det hender det dukker opp slike sett der brukt.
Toget går alltid på Indre Enfold-banen.
HO-skala, Code 75, Norskt matriell
Back to Top
hamoell View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 10 juni 2012
Location: Norge
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote hamoell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 mars 2019 at 21:43
Det er ikke noen nye norske startsett, komplett med skinner å styring på markede nå. Det er bare mulig å få tak på togsett og andre pakker med tog og vogner.

Her er noen:
https://www.nmj.no/1017161.html
https://www.glm.no/products/flamsbana-el183-vogner-dc

For å få styreenhet er det nok best å investere i et startsett som kan ha det du trenger utenom. Dette er sparere du mest penger på i stedet for å kjøpe dette løst.

Min pusher: www.glm.no
Back to Top
Simen View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 14 mars 2019
Location: Norge
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Simen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 mars 2019 at 18:52
Takk for tips. Da blir det nok tog på meg også.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.