MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Marklin Central Station
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Marklin Central Station

 Post Reply Post Reply
Author
marklintog View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 15 juni 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 275
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote marklintog Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Marklin Central Station
    Posted: 12 februar 2017 at 19:02
Sikkert et veldig dumt spørsmål fra min side. Er det noen her med Central Station f.eks siste utgave eller eldre som kunne komme med noe erfaringer. Kontrolleren koster jo endel er den verdt alle pengene ? 
Back to Top
mattis94gutt View Drop Down
Veteran
Veteran
Avatar

Joined: 22 januar 2013
Location: Akershus
Status: Offline
Points: 102
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mattis94gutt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 februar 2017 at 01:41
Jeg har CS2, men har ikke brukt den veldig mye så har ikke satt meg inn i alle funksjonene den har. En ting jeg liker med den er at du kan koble til eget programeringsspor. Om man ikke har mange lok eller stort anlegg så tror jeg Mobile Station holder for mange. Sikker noen andre her som vil gi deg mye bedre svar en det lille jeg har kommet med.

Edited by mattis94gutt - 13 februar 2017 at 01:42
Proud to be a nerd.
Back to Top
steinel View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2016
Location: Norge
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steinel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 februar 2017 at 10:15
Hei. Dette kan bli en bra tråd Smile
Jeg har bestilt CS3 (ikke plus) og venter i spenning.
Selv om jeg er fersk på moderne MJ, kan jeg godt tenke meg å komme med masse kommentarer etterhvert som jeg får prøvd litt. Legger de i denne tråden.
Jeg har noen mfx-lok (som det ikke går an å kjøre med annet enn Märklin CS og MSer), en del digitalistre lok med ESU Lokpilot V4.0 M4 og ESU Loksound, og et Märklin med Delta. 
Back to Top
steinel View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 27 januar 2016
Location: Norge
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote steinel Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 februar 2017 at 14:45
Smile


Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,035 seconds.