MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Woodland Scenics Just Plug
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Woodland Scenics Just Plug

 Post Reply Post Reply
Author
marklintog View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 15 juni 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 275
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote marklintog Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Woodland Scenics Just Plug
    Posted: 04 februar 2017 at 19:44
Noen som har dette på banen sin som kan komme med erfaringer ? Skal koble opp belysning på bane å usikker på om skal velge just plug systemet eller annet f.eks brawa +++ belysning til hus og gatelamper osv.
Back to Top
Morten Jacobsen View Drop Down
Fremo og MjF medlem
Fremo og MjF medlem
Avatar

Joined: 05 november 2004
Location: Bergen, Norge
Status: Offline
Points: 1113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morten Jacobsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 februar 2017 at 21:47
Jeg har kjøpt noen elementer for belysning av et fabrikkområde jeg holder på med på Østlandsbanen, men har ennå ingen erfaringer.  Deler når tiden kommer.
Morten Jacobsen (MJ)

H0 DC og norsk forbilde fra 1955-65 med islett av H0e, Digitrax DCC og FREMO
Back to Top
marklintog View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 15 juni 2007
Location: Norway
Status: Offline
Points: 275
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote marklintog Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 februar 2017 at 22:31
Takk for svar. Virker jo veldig enkelt koble opp og funker på grei måte. Eneste er jo at utvalget er enormt større om velger andre merker husbelysning, gatelys, parklykter osv  så er i tvil på hva jeg burde gå for derfor kunne trenge med noen tips. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.