MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - El14 og panserglass
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

El14 og panserglass

 Post Reply Post Reply
Author
StenR View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 19 oktober 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 341
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote StenR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: El14 og panserglass
    Posted: 18 desember 2016 at 13:06
Hei,
Var heldig og fikk fatt i Limas El14 2182 i smusset gammeldesign. Tenkte å style den litt, men finner lite data om 2182 i gammeldesign. Funnet ett eneste bilde på mdb. Noen her som vet om denne faktisk fikk panserglass og utenpåliggende tyfon før den ble omlakkert til mellom/nydesign? Vil gjerne lage den slik den var i siste perioden med gammeldesign...
Back to Top
SveinF View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 15 november 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SveinF Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2016 at 17:36
Google finner mye rart. 
Back to Top
StenR View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 19 oktober 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 341
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote StenR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2016 at 18:01
Hvis du har funnet bilde av 2182 i gammeldesign på Google (bortsett fra bildet fra mdb), er jeg veldig interessert i link, for jeg har ikke klart å finne.

StenR


Back to Top
StenR View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 19 oktober 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 341
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote StenR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 desember 2016 at 18:19
Vel.. du hadde helt rett. Den som leter osv. Hadde ikke ventet treff her:

Brukte bildesøk jeg. Der dukket dette ikke opp (og ikke et annet fra digitaltmuseum heller). 

Da har jeg det jeg trenger.

StenR
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.