MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - "Schweizer mapping" på ZimoMx630
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

"Schweizer mapping" på ZimoMx630

 Post Reply Post Reply
Author
StenR View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF


Joined: 19 oktober 2014
Location: Norge
Status: Offline
Points: 341
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote StenR Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: "Schweizer mapping" på ZimoMx630
    Posted: 20 oktober 2016 at 22:15
Hei,
Har en Roco El18 jeg har mekket på med separat fjernlyskaster og sluttlys osv. Bruker Zimo MX630, og har fått det nesten som jeg vil. Eneste problemet jeg har er tilfellet skiftelys (alle 4 markeringslys nede tent) kombinert med fjernlys. Jeg ønsker bare å oppheve dimmingen på de to markeringslysene i kjøreretningen. Jeg så i Zimos manual at dette skulle være mulig å få til med "Schweizer mapping" f.o.m. SW 34. Man velger seg da en fjernlys-f-tast for første entry i gruppa (ex CV#430), setter 255 i neste ( CV#431) og i de 4 påfølgende CV#ene setter du funksjonsutgangene hvor dimming skal oppheves i hhv retning fororver og bakover.  i 

Jeg fikk oppdatert dekoderen til 36.1 vha Z21'en, men jeg får ikke denne fjernlysfunksjonen til å virke. Er det noen Zimo-guruer her som har prøvd dette på MX630 og fått det til? Evt. noen som har en annen løsning for å få til retningsavhengig dimming på MX630?

StenR
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,047 seconds.