MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - Påsporingsrampe
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Påsporingsrampe

 Post Reply Post Reply
Author
Pelle View Drop Down
Nettgruppen
Nettgruppen
Avatar

Joined: 08 april 2005
Location: Norway
Status: Offline
Points: 2136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Pelle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Påsporingsrampe
    Posted: 25 september 2016 at 10:31
Noen som har tips til hvor jeg får tak i en påsporingsrampe til H0 slik at det er lettere å få motorvogner på skinnene?

Jeg kjøpte en hos Amundsen for lenge siden, men den er bøyd og fungerer ikke. Hva heter disse egentlig og hvem produserer dem?

Fikk tak i noe fra Roco som kunne festes direkte på skinnene, men det var ikke med noen bruksanvisning så jeg skjønte ikke hvordan de skal festes.
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
Back to Top
Claes Lislerud View Drop Down
Redaksjon MJ-bladet
Redaksjon MJ-bladet


Joined: 08 november 2004
Location: Norway
Status: Offline
Points: 786
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Claes Lislerud Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 september 2016 at 12:08
electrade.no har. Klikk på reservedeler under tilbehør et stykke nede til venstre på siden. 
Den har art. nr. 130-442 og koster 75,- Jeg har en slik og jeg mener det er Piko som har lagd den.
Modellhilsen

Claes
Back to Top
H. Lindholm View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 17 november 2006
Location: Norway
Status: Offline
Points: 1096
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote H. Lindholm Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 september 2016 at 16:07
Det finnes fra flere produsenter. Alle har samme funksjon.
 
Oppdager dessuten at editoren etter oppdateringen har mistet funksjonen for å legge inn lenke direkte i tekst.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,063 seconds.