MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

  New Posts New Posts RSS Feed - ESU Switch Pilot
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

ESU Switch Pilot

 Post Reply Post Reply
Author
mikki View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 19 august 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: ESU Switch Pilot
    Posted: 25 august 2016 at 19:53
Tror nok jeg har gått litt på limpinnen her. Har en ESU Switch Pilot som funker fint til styring av vekslere. Trodde dermed at jeg kunne bruke ESU Switch Pilot Extention for å bygge dette ut til å kunne styre enda flere vekslere. Disse to forbindes via sine kontakter i siden og blir "parret" på denne måte. Må der kobles noe mer utover dette, eller er funksjonen til Extention beregnet på andre områder enn vekslere. For eksempel samkjøring av signaler ved vekslere etc????
Back to Top
bkv1 View Drop Down
Veteran
Veteran


Joined: 19 desember 2010
Location: Norge
Status: Offline
Points: 247
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bkv1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 august 2016 at 23:15
Hvis du vil styre "enda flere vekslere" kjøper du enda flere Switchpilots.😊

Extension kan du bruke hvis du vil ha tilbakemelding om vekselens stilling f.eks.

Edited by bkv1 - 26 august 2016 at 16:58
Hilsen Bjørn

N-skala, Peco 55, Digikeijs DR5000, JMRI. Tysk diesel nyere tid
Back to Top
mikki View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF
Avatar

Joined: 19 august 2013
Location: Norge
Status: Offline
Points: 514
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 august 2016 at 17:36
Takk for kort og informativt svar. Da blir det flere Switch Pilot og så får jeg se hva som Extention kan brukes til.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,049 seconds.