MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - GreenCargo på jobb
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

GreenCargo på jobb

Post Reply Post Reply
Author
Grim View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Grim Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: GreenCargo på jobb
    Posted: 13 juli 2007 at 21:55
Jeg jobber på lageret til en barnespesialist butikk i Nedre Eiker nær Drammen. Det er fjernt fra noen jernbanelinje men likevel ser jeg jernbanelogoer vær eneste dag. Ja, du gjettet riktig, europaller (eller var det det du gjettet? ) jeg ser stadig DB, NSB, SJ og DSB, men en gang i blandt kommer det noen gullkorn, og igår kom en pall med denne stemplingen.

Så det endte med at jeg tenkte på GreenCargo resten av dagen og nå vil jeg starte en tråd dedikert til GreenCargo. Så jeg vil at folk skal dele det de veit om dette selskapet og gjerne bilder av tog, vogner og annet relatert til det.

Her er noe fra meg:

Back to Top
Jan Frelin View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jan Frelin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 juli 2007 at 15:25
Green Cargo är fortfarande ett helägt bolag som ägs av den svenska staten, före detta SJ Gods.
Back to Top
Mortenstr View Drop Down
Viderekommen
Viderekommen

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mortenstr Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 juli 2007 at 15:32
Back to Top
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 juli 2007 at 23:00

Green Cargo har 435 lok og 7000 vogner. Ikke dårlig!

http://www.greencargo.com/templates/SimplePage.aspx?id=151

Petter
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,031 seconds.