Lokomotivet Thomas |
Post Reply ![]() |
Author | |
eika ![]() FREMO-forummedlem ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 mai 2006 at 23:43 |
En del episoder av lokomotivet Thomas kan nytes her på nett: http://www.youtube.com/watch?v=w1tAVL84XjI Eirik |
|
![]() |
|
Christian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tusen takk! Gammel barndomshelt. Jeg tror jeg har noen norske på lager om noen vil ha til barna sine.
|
|
Tut, tut.
|
|
![]() |
|
Wickerman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
De ligger også som torrent filer fordi som liker å laste ned
![]() |
|
A matter of life and death
|
|
![]() |
|
Christian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 09 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 255 |
Hvor? Fant de ikke. |
|
Tut, tut.
|
|
![]() |
|
Wickerman ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 1211 |
De har stengt den største filserveren i sverige, i følge vgnett. Så da blir det vanskelig å laste ned. Oppdaget dette i sted etter at jeg skrev det forige innlegget. Men om den finner på flere servere/nettsider vet jeg ikke.
|
|
A matter of life and death
|
|
![]() |
|
Heine Pedersen ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 02 november 2004 Location: Norge Status: Offline Points: 507 |
![]() |
|
carlf ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 27 januar 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 692 |
Den største serveren (Thepiratebay.org)ble stengt men åpnet igjen... Morsom historie. Da myndighetene stengte den gikk hakkere inn i sidene til regjeringen og stengte de. En stund senere ringte myndighetene og sa at de skulle åpne piratebay igjen hvis de åpnet regjeringens side! med andre ord: Myndighetene klarte ikke å åpne den selv! ![]() Edited by carlf - 18 juni 2006 at 11:16 |
|
Hilsen Carl-Frederic
(Stavangerbasert frilans fotograf, -kunstner og -student. Ellers interesser i alt med tog) |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |