Etterlysning: ukjent dekoder |
Post Reply ![]() |
Author | |
hflesche ![]() Medlem i MJF ![]() Joined: 15 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 108 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 7 hours 9 minutes ago at 13:57 |
Er det noen som gjenkjenner hvilken dekoder dette er, fabrikant og modell? Den har ligget umerket og umontert i en skuff i mange år og jeg har ikke noen dokumentasjon på hva det er. Den har bare ledninger, ikke noen plugg. Det virker merkelig at det ikke er noen grå og oransje ledninger. Men det er to fiolette og en brun, en av de fiolette tilsvarer kanskje grå og den brune tilsvarer orange. Om det var slik opprinnelig eller om jeg har loddet på noe selv, husker jeg ikke. Ingen påskrifter på noen av sidene. Når jeg kopler den opp på programmeringssporet får jeg ikke kontakt, men jeg vet heller ikke om jeg har koplet riktig siden jeg ikke har dokumentasjon. ![]() |
|
Helge F.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |