Bytte AC til DC-hjul til Di3 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Pelle ![]() Nettgruppen ![]() ![]() Joined: 08 april 2005 Location: Norway Status: Offline Points: 2136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 juli 2011 at 23:34 |
Jeg har understell til en Heljan Di3 med AC-hjul som jeg ønsker å bytte til DC. Noen som kjører vekselstrøm som kunne tenke seg å bytte hjulene?
De fleste Heljan Nohaber har DC hjul selv om de har slepesko, men mitt lok har kun AC-hjul. Alternativt - er det noen som vet hvor man kan få tak i DC-hjul til et slikt lok? Heljan lager jo ikke lenger slike modeller.
|
|
Kjører hagejernbane i G-skala, N-skala og bygger H0 i messing.
|
|
![]() |
|
Stian ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 04 januar 2007 Location: Bergen Status: Offline Points: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et understell, men ønsker egentlig kun å kvitte meg med hele greien da jeg ikke har bruk for det. tror allt virker som det skal. jeg byttet det til meg så er ikke helt sikker. Pm om du er intresert
![]() |
|
Norsk matriell en gang på 60-70tallet
Mvh stian |
|
![]() |
|
Dag Cato ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 01 november 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 874 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bestilte RP25-hjul fra http://nwsl.com til to av mine lok. Jeg husker naturligvis ikke bestillingsnumre og slikt, men jeg simpelthen ringte dem og forklarte situasjonen og ga den hyggelige dama som svarte akseldiameter og hjuldiameter. Betalte med kredittkort over telefonen og alt ble bare fryd og gammen. ![]() |
|
MVH
DC Steinsnes? Hvilken Steinsnes? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |