MODELLJERNBANEFORENINGEN I NORGE (MJF) - forum

New Posts New Posts RSS Feed - Loksound til Lima CD66
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Loksound til Lima CD66

Post Reply Post Reply
Author
edean13 View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote edean13 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Loksound til Lima CD66
    Posted: 26 juli 2011 at 13:18
Ifjor sommer kjøpte jeg en Lima CD66 men alt som var på lager i DC var uten Loksound. Er det noen som kan fortelle meg hvilken Loksound chip jeg trenger å hvis det er noe mer som skal till enn bare chipen?
Back to Top
GETEL57 View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote GETEL57 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 juli 2011 at 23:54
Det er tilgjengelig lyd for Class 66 som er utganspunkt for CD66. Ligger en link til et engelsk firma under. Jeg er ikke sikker på om lyden av hornet er lyden av en engelsk Class 66 eller lik den europeiske/norske. Du kan evt sende en mail til denne leverandøren og sjekke. Enkelte engelske leverandører av dekodere laster inn horn og andre lyder som er særskilt for de ulike lokomtivene i UK

Terje
Back to Top
traiNman View Drop Down
Veteran
Veteran

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote traiNman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 juli 2011 at 10:40
Unnskyld spørsmålet men når kom Lima med modell av CD66?

Petter
Back to Top
Øyvind Erik View Drop Down
Medlem i MJF
Medlem i MJF

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Øyvind Erik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 juli 2011 at 00:15
Originally posted by traiNman traiNman wrote:

Unnskyld spørsmålet men når kom Lima med modell av CD66?

Petter
Lima har såvidt jeg vet ikke kommet med CD 66, men Mehano hadde jo den, om ikke helt korrekt i detaljene.

Og det var Mehanos modell trådstarter kjøpte i fjorsommer.

Øyvind Erik

Planlegger H0 - AC, men med en liten DC-bane i tillegg. NSB diesel/damp. Driftsår 1960 og 2000.
Back to Top
edean13 View Drop Down
Nykommer
Nykommer

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote edean13 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 juli 2011 at 00:25
Sorry, ja den er en Mehano. Den ligger på en hylle hjemme. Tusen takk for linken!
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0,032 seconds.