Hovedbanen / Eidsvoll |
Post Reply ![]() |
Author | |
Jacobsen ![]() Nykommer ![]() Joined: 21 desember 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 desember 2009 at 17:41 |
Hei.
Jeg har tenkt meg at bygge ""hovedbanen"" Med utgangspunkt i Eidsvoll. Jeg vil derfor høre om der er noen her inne der ligger inne med, bilder/flyfoto - tegninger eller annet materiale. Jeg har prøvet meg rundt på nettet og vært på biblioteket, men jeg finner ikke noe. Så hvis der er noen her inne der kan hjelpe meg så vil jeg blive mye takknemlig... |
|
Mvh
Jacobsen |
|
![]() |
|
Lars Gjertsen ![]() FREMO-forummedlem ![]() ![]() Joined: 30 oktober 2004 Location: Norway Status: Offline Points: 744 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Asgeir ![]() Fremo og MjF medlem ![]() ![]() Joined: 12 april 2006 Location: Norway Status: Offline Points: 755 |
Asgeir
Bygger NSB og litt SJ 50-tallet |
|
![]() |
|
Granholt ![]() Medlem i MJF ![]() ![]() Joined: 01 mars 2008 Location: Norway Status: Offline Points: 27 |
Hei!
Det er masse bilder på www.jernbane.net
Mener også at Gert Gisle Jensen har bygget gamle Eidsvoll stasjon som sto til utstilling i Eidsvoll Rådhus en periode. Gert Gisle Jensen er han som har modelljernbanemuseet på Stamnan. www.gertsimport.no
Jernbanemuseet på hamar har også utstilt modell av Gamle Eidsvoll Stasjon.
|
|
Mvh
Hans Erik Granholt |
|
![]() |
|
Jacobsen ![]() Nykommer ![]() Joined: 21 desember 2009 Location: Norge Status: Offline Points: 21 |
Hei.
Mange tak for noen raske svar... |
|
Mvh
Jacobsen |
|
![]() |
|
Chr. Lil. ![]() Veteran ![]() ![]() Joined: 08 januar 2009 Location: Norway Status: Offline Points: 246 |
Også har du jo biblioteket på jernbanemuseet på hamar..
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |